“Je waant je even in de Caraïben.”
Beoordeling van Cala Rossa

Cala Rossa
Geclassificeerd als nr. 2 van 35 dingen om te doen in Favignana
Attractiegegevens
31 augustus 2015 beoordeeld

Idyllisch mooie baai. Wij waren er op een zondag en toen was het er erg druk met Italiaanse dagjestoeristen, die met hun boot vanuit Sicilië de oversteek hadden gemaakt. Dat was een klein minpuntje, maar deed niets af aan de schoonheid van de plek op zich.

Schrijf een beoordeling

15 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtige blauwe zee. Goed om met de fiets naar toe te gaan. Het pad naar beneden is erg stijl, neem goede schoenen mee. Het uitzicht en de zee is prachtig.

28 november 2014 beoordeeld

Het mooiste strand dat we te zien kregen in Trapani en omstreken. Azuurblauw water, rotsachtige kusten. Als je Favignana bezoekt moet je dit gezien hebben... Ik raad aan een fiets te huren, kost niets en je geraakt overal.

29 juli 2014 beoordeeld

Wij zijn hier naartoe gefietst, je kan ook een vespa huren. Prachtig uitzicht over een mooi rotsstrandje en de zee.

24 juni 2013 beoordeeld

Prachtig helder blauw water. Het water is rustig en blijft lang ondiep, dus ideaal voor jonge kinderen.

Reizigers die Cala Rossa bekeken, bekeken ook

Favignana, Aegadian Islands

In Cala Rossa geweest? Deel je ervaringen!