“Ik ben benieuwd of er nog verbetering komt!”
Beoordeling van Olympia Papendrecht

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vroeger was alles beter zegt men. Dat geldt zeker voor Olympia. Wij kwamen hier jarenlang om de week en het was over het algemeen gewoon goed.
Nu al verschillende malen hier weer geweest -zie vorige beoordeling- maar het holt achteruit.

Ik heb deze maal de specialiteit van het restaurant genomen “ Olympia”, verschillende vleesgerechten. De spies was gortdroog, het leek wel of het voor de 2-de keer was opgebakken. De gyros was te droog en een lapje varkensvlees was amper met het mes door te komen.

Bijgerecht, een lepel tzatziki, twee lepels salade op een klein schaaltje. Vroeger was er een saladebar en een flinke bak tzatziki.

De eigenaar zegt “ik schrik hier van” en loopt weg.
Hij haalt wel de wijn van de rekening, met de wijn was niets mis mee....

Dat is niet de oplossing Vasili, je had met een alternatief moeten komen, sorry moeten zeggen, het gesprek aan moeten gaan en écht wat met de klacht moeten doen.

Een klacht is een uitnodiging om het een volgende keer beter te doen, pak toch die handschoen op, je weet hoe het moet.

Datum van bezoek: september 2019

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het tafeltje was (weer) niet goed schoongemaakt, tafeltje was helaas plakkerig.

Het eten was goed, de bijbehorende salade was minimalistisch, dat was enkele jaren geleden véél beter.

Jammer dat ook de aandacht naar de klant achteruit gaat, in het voorbij lopen wordt nog even gevraagd of het gesmaakt heeft echter dat lijkt meer voor de vorm gedaan dan uit werkelijke interesse.

Wij komen hier al voor dat de naam werd gewijzigd naar Olympia. Destijds kwamen wij hier om de week, na onze verhuizing nog sporadisch, de aandacht voor een goede oude klant is helaas totaal verdampt.

Jammer dat het twee keer niet goed gaat met het bestellen van een glas wijn....

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon een heel goed Grieks Restaurant met een uitstekende keuken . Uitgebreide kaart met prima gerechten en mogelijkheden. Lekker makkelijk een prima ongedwongen sfeer en vlotte bediening.

1 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en snel een leuk tafeltje. Een welkomst drankje op zijn Grieks,maakt de sfeer al goed. Een mix gril en een Grieks gril gerecht met krokante frietjes en een smakelijk uitziend bakje sla zijn onze buikjes snel gevuld.Een heerlijk kopje koffie met een stukje nougat maakt de avond compleet

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met mijn man hier gaan eten (waren op weekend in Papendrecht). Beetje sceptisch gezien de laatste beoordelingen maar onze twijfels werden van minuut 1 van tafel geveegd. Aangekomen direct tafeltje buiten gekregen, onmiddellijk voor elk een glaasje gratis ouzo (doet veel voor je klantenbeleving dus blijf dit aub doen). Ik nam als voorgerecht een gemengde schotel met zeevruchten, mijn man een gemengde schotel koude en warme voorgerechten. Allebei super super lekker en slechts 13 euro per stuk. Nadien een schotel voor 2 genomen met geflameerd vlees (zie foto). Dit was zo lekker en veel! Wij zijn grote eters en kregen dit niet op. Pure luxe. Koste 46 euro voor ons beide dus ook niet duur. Je kreeg er frietjes, slaatje, tzasiki en rijst bij. Meeeeer dan voldoende dus. Er is voor de rest ook heel veel keuze. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Twijfel je na deze review nog? Niet doen, gewoon gaan! En aan de uitbater, doe zo verder het is echt top!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Olympia Papendrecht bekeken, bekeken ook

Papendrecht, Zuid-Holland

Papendrecht, Zuid-Holland

In Olympia Papendrecht geweest? Deel je ervaringen!