wim j
Kontich, België

Prima hotel

5,0 van 5 bollen18 dec 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Alles prima. De kamer was zeer netjes met een prima bed en badkamer. Ontbijt met alles wat je wenst en zeer vriendelijk personeel. Op 50 meter gratis parking en op 5 minuten van Papendrecht en 25 minuten van het mooie Dordrecht met de fiets. Een aanrader wij gaan nog eens terug met mooi weer.
Datum van verblijf: december 2023
Kamertip: Wij mochten reeds om 12 uur op onze kamer (402).Neem zeker de waterbus voor een bezoek aan...
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Schlafzimmer
    16.9 km van Leonardo Hotel Papendrecht
    Restaurant
    Meer hotels in Papendrecht bekijken
    Beoordeeld op 23 augustus 2023

We verbleven in het Leonardohotel met onze groep van 35 personen.
    ( fietstweedaagse ) Het hotel is top. Mooie kamers, vriendelijke en attente medewerkers. ( zowel bij onze contacten vooraf als tijdens het verblijf zelf )
    We kozen 's avonds voor een groepsbuffet en dat is absoluut een voltreffer.
    Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker.
    Onze fietsen konden veilig op de afgesloten parking staan.
    Voor ons was alles perfect !

Beoordeeld op 21 augustus 2023

Wij verbleven in dit hotel voor 1 nacht, en zijn positief over ons verblijf.
    Vriendelijk personeel, schoon, fijne kamer met prima voorzieningen en goede bedden, evenals een goed ontbijt. Auto en fietsen kunnen tegen betaling veilig in de afgesloten parkeergarage.
    Afstand naar het centrum is niet groot, en het hotel is ook een mooi uitgangspunt voor een lange fietstocht door de prachtige Biesbosch.
    Enige minpuntje was voor ons de matglazen schuifdeur van de badkamer die zelfs na sluiten aan beide kanten een grote open kier heeft. Dat geeft netjes gezegd weinig privacy als je even een privé moment in de badkamer wilt. Zelfs voor echtparen niet prettig, laat staan voor collega’s of vrienden/vriendinnen.
    Verder geen klachten.

Beoordeeld op 20 augustus 2023

Wát een geweldige service!
    De medewerkster bij de incheckbalie ( blond met bril 😉) is in een woord GEWELDIG!
    Overigens zijn alle medewerkers in het hotel zeer aardig en behulpzaam!
    Houd je van lopen dan is het leuk om naar de waterbus te lopen in het dorp en naar Dordrecht te varen in enkele minuten, een prachtige historische stad!
    Prima kamers en goed ontbijt lekker op het terras.
    Wij komen zéker terug!

Kamertip: Ga lekker met de waterbus naar Rotterdam Dordrecht en Kinderdijk!
    Beoordeeld op 9 juli 2023

Een erg fijn hotel met vriendelijk personeel. Het hotel is prima bereikbaar met het OV, ideaal voor bijvoorbeeld Nort Sea Jazz bezoekers.
    Wij hadden een erg mooie kamer met een mooie nieuwe badkamer.

Datum van verblijf: juli 2023
    Reception Papendrecht, Eigenaar van Leonardo Hotel Papendrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2023

Beste Frank,

We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel. Wat fijn dat ligging van ons hotel ideaal was voor jullie bezoek aan North Sea Jazz in Rotterdam.
    Bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons uw feedback te schrijven over uw recente verblijf bij ons in het hotel. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Veerle Linders | Operations Manager

Beoordeeld op 28 april 2023 via mobiele applicatie

Je kunt je auto (tegen betaling) parkeren op een afgesloten parkeerplaats. De receptie is vriendelijk en gastvrij.. De kamer heeft normale afmetingen en een ruime badkamer. De kamer oogt schoon, heeft airco en een raam dat open kan. Voldoende stopcontacten, een tafel en 2 stoelen. Ook een koelkastje, koffie en thee en een prima WiFi. We konden zonder haperingen voetbal kijken. De douche is ruim en netjes. Ontbijt is prima. Lekker brood en veel keuze. Alleen de kaas en sommige vleeswaren waren behoorlijk uitgedroogd.
    Prima hotel…

Datum van verblijf: april 2023
    Reception Papendrecht, Eigenaar van Leonardo Hotel Papendrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2023

Beste Johan,
    Bedankt voor uw verblijf en dat u de tijd en moeite heeft genomen om ons een review te schrijven over uw recente verblijf bij ons. Fijn om lezen dat de kamer goed is bevallen en het verblijf zo naar wens is geweest.
    De feedback over de kaas en sommige vleeswaren op het ontbijtbuffet nemen wij graag ter harte en zullen dit opnemen met het ontbijtteam en hier extra aandacht aan besteden.
    Nogmaals dank voor uw review & hopelijk tot een volgende keer bij een van onze Leonardo Hotels.
    Met gastvrije groet,
    Veerle Linders | Operations Manager