Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
Booking.com
US$ 133
Algotels
US$ 127
Hotels.comUS$ 133
PricelineUS$ 130
Prestigia.comUS$ 138
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.366)
Beoordelingen filteren
1.366 resultaten
Waardering van reizigers
665
598
84
16
3
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
665
598
84
16
3
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.366 beoordelingen
Beoordeeld op 21 maart 2023

Review: Goed en gastvrij hotel waar mijn man met name veel verblijft voor een groot bedrijf in de buurt. Kamers netjes vooral in de nieuwbouw. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Marit nog bedankt voor je hulp deze week. Ontbijt was de laatste maanden goed. Deze week worstjes weer duidelijk minder, en niet knapperig zoals ze de laatste maanden waren. Diner gewoon goed, ook duidelijk door de drukte in het restaurant. Bedankt allemaal.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank janelY3560TH
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Veerle Linders, Gastenservice/Front Office van Leonardo Hotel Papendrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2023

Beste Jane,
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven over ons hotel, dat waarderen we zeer. Fijn dat het verblijf goed is bevallen. Op dit moment zijn we de badkamers in het toren gedeelte aan het verbouwen om deze ook te voorzien van een up-grade.
Bedankt voor de feedback over de worstjes van het ontbijt, dit zullen we doorgeven aan ons ontbijt team en zorgen dat ze weer knapperig worden! De persoonlijke complimenten aan Maritt zijn ook aan haar doorgeven :)
Nogmaals dank voor de mooie review en we hopen u snel weer te ontvangen in ons hotel.

Met gastvrije groet,
Veerle Linders | Operations Manager
Leonardo Hotel Papendrecht

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 november 2022

Het hotel heeft een verzorgd uiterlijk. Ontvangst was warm en hartelijk.wij kregen kamer 503 op de 5e etage. Op moment dat je de lift uitstapt ervaar je de lucht alsof er iets is doorgebrand. Dus voor zekerheid wel opgelet waar de nooduitgang zit. In de kamer hing een rare lucht, riolering. Wij dachten uit de badkamer, maar daar hing de lucht niet. Kranen open gezet, toilet doorgespoeld, dan ruik je sanitair luchtje wat normaal is bij een ouder gebouw, maar niets te maken met de geur in de kamer. Ramen opengezet en veel parfum gespoten maar lucht ging niet weg. Uiteindelijk kwamen wij erachter dat de lucht uit luchtbehandelingssyteem kwam. Dit kan je niet uitzetten en gaat normaal door een heel gebouw. Daarom ook niet naar de receptie gegaan. Het wel in de ochtend gemeld en toen bleek dat de receptie wel op de hoogte was van dit soort problemen in sommige kamers. Ze zij was maar gekomen had je een ander kamer gekregen, waarop ik zei als jullie kamers over hebben waarom dan deze kamers aanbieden en niet eerst de anderen. Volgens haar was dat niet mogelijk in het systeem. Het is jammer dat deze kamers gewoon aangeboden worden en alleen bij klachten er een ander kamer wordt aangeboden. Niet klantvriendelijk. Ontbijt was gevarieerd en goed. Verder alles ook schoon en netjes. Door nare lucht toch een teleurstellende ervaring

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 534irenes
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 27 oktober 2022 via mobiele applicatie

De reservering ging erg goed en bij aankomst de gewenste kamers gekregen . Het avondeten was niet geweldig. De kamers verder prima . Maar het ontbijt was afschuwelijk. Mijn man is dol op het ontbijt in Nederlandse hotels maar dit was beneden alle pijl! De koffie bitter , de croissantjes niet lekker , de kaas lag te transpireren etc etc . Ga ergens anders ontbijten dan spaar je 17.50€ !!!

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde met familie
Bedank Tineke K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 13 augustus 2022

Heerlijk nachtje geslapen in dit hotel. Mooie nette kamer en we werden super goed geholpen. Goed restaurant met lekker eten en personeel was erg vriendelijk. Echt een aanrader om Dordrecht en de Bieschbos te bezoeken.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Myrthethijs
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 31 mei 2022

Naar aanleiding van mijn review geplaatst op 24 januari 2022, in contact gekomen met Veerle Linders (front office manager van het hotel). Zij heeft na het lezen van de review enorm haar best gedaan om het voor ons op te lossen.
Wij konden nog een nachtje terug komen inclusief ontbijt en diner op kosten van het hotel, zodat wij er toch een positieve ervaring aan konden over houden.
Helaas door persoonlijke omstandigheden hebben wij twee keer moeten afzeggen.
Ik wil dat graag nog benoemen aangezien dit na het plaatsten vrijwel direct zeer netjes opgepakt werd.
Wij vonden het heel fijn dat onze klacht zo serieus genomen werd en dat er samen met ons werd gekeken naar een oplossing.
Helaas kon het vanuit onze kant niet doorgaan, maar we hebben er alle vertrouwen in dat er naar ons geluisterd is!

Datum van verblijf: januari 2022
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank mandykY1877AK
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken