Travelocity
ZenHotels.com
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 4 september 2021

fijn hotel,mooie kamer, heel vriendelijk personeel, en n heerlijk ontbijt.,op korte afstand van de biesbosch en kinderdijk.,erg mooie omgeving voor fiets en wandeltochten ,voor herhaling vatbaar......................

Kamertip: alles per lift bereikbaar
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 3 september 2021

Leuk verblijf gehad, mooie nette moderne kamers, lekker ontbijt en super restaurant met Keitoffe bediening! Mooie locatie om te fietsen, leuke buurt, gewoon prachtig! Een echte aanrader! De Belgskes ❤️

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 26 augustus 2021

Vandaag ingecheckt voor 2 overnachtingen, we hebben ons eten op wat heerlijk verzorgd was, bediening was keurig en alles is naar onze zin.
Zeker om eens terug te komen, zeer gastvrij ook aan de incheckbalie zeer vriendelijke.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Reeds 6x verbleven in Apollo hotel en eindelijk na covid opnieuw kunnen genieten. Waarom veranderen als Apollo biedt wat je verlangt? Onthaal met een glimlach, kamers netjes en voorzien van alle faciliteiten. Een royaal ontbijt. Oplaadpunten voor ebikes.Veilige parkeerplaats. De frisse , aangename geuren in het hotel nodigen uit. Al dat positieve zorgt er voor dat Apollo onze voorkeur blijft dragen.Tot een volgende keer.

Kamertip: 3de verdiep beviel ons heel goed
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in de Korfbalgemeente van Europa; Papendrecht. Het hotel ligt naast het sportcomplex en heeft een eigen overdekte betaalde parkeergarage. Het gebouw is modern en fris ingericht en keurig onderhouden. De kamers zijn ook netjes ingericht en beschikken over een ruime douche en voor de rest alles wat je nodig hebt voor een verblijf. Wel hebben de nachtlampjes kuren en gaan deze soms niet aan en soms niet uit….
Bij de check-in was onze kamer nog niet gereed, maar we mochten wel onze koffers achterlaten. Toen we later terugkwamen stonden onze koffers al in de kamer, prima service dus. De service in het restaurant daarentegen was teleurstellend, we wilden een diner nuttigen in het restaurant maar dat was helemaal volgeboekt. Erg jammer dat er geen rekening werd gehouden met de diner wensen van de hotelgasten, want voor het overige is hier behalve twee tankstations weinig horeca in de buurt te vinden. Na enig aandringen bij de receptie (want ja er staat tenslotte aan de zijkant we say yes desk en dat zou dan eigenlijk eerder de we say no desk moeten heten) bleek er toch een mogelijkheid te zijn om te dineren in het restaurant. Snap dat Corona een uitdaging is, maar nee zeggen is ook niet echt gastvrij.
Had ook nog een minibarpakket aangevraagd maar dat is geen aanrader want het bar gedeelte in het minibarpakket ziet er niet bij (voor €6 krijg je twee kleine zakjes chips, twee Candy bars en een zakje notenmix zonder beschrijving en houdbaarheidsdatum, er zit m.a.w. geen drank in het minibarpakket dus wellicht is de term minipakket een betere benaming).
Om toch positief te eindigen; het ontbijt is prima verzorgd!

Kamertip: Het minibarpakket is zonde van het geld.
Datum van verblijf: juli 2021