Beoordeeld op 30 mei 2018

Mooi en prettig aanvoelend hotel, uitstekende kamers met airco, gastvrije en dienstbare medewerkers en een voortreffelijk ontbijtbuffet. Fijn is ook de parkeergelegenheid waar ook onze racefietsen een veilig plaatsje vonden.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 29 mei 2018

Zeer mooi hotel.
Bij aankomst bleek onze kamer niet schoongemaakt terwijl de housekeeping al weg was.
We kregen een flinke upgrade en kregen een mooie suitte.
Ontbijt was voldoende en heerlijk.
De auto kon in de garage dit is gratis.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 mei 2018

mooie schone en ruime kamer, vriendelijk personeel. prijs verhouding voor wat wij kregen is prima.
stalling voor de fietsen kan naar mijn mening wat ruimer zijn , ook bij de oplaadplek. misschien een aandachtspunt

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Jitte d, Front Office Manager van Apollo Hotel Papendrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2018

Beste Anneke,

Hartelijk dank voor je leuke review & wat fijn te horen dat alles naar wens is geweest.
Omtrent de fietsenstalling wij gaan kijken of wij hier een oplossing voor kunnen vinden.

Wie weet tot een volgende keer!

Beoordeeld op 24 mei 2018

Personeel heel attent en vriendelijk. Goede uitvalbasis voor bezoek aan Dordrecht en Kinderdijk.
Te kleine kamer. Lage plafonds in de gangen geven een eng gevoel. Duffe geur.
Sober ontbijt. Netheid van de tafels in het restaurant kan beter.
Prijsreductie is ingewikkeld en eindafrekening is onduidelijk.

• Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Jitte d, Receptioniste van Apollo Hotel Papendrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste Luc,

Hartelijk bedankt voor uw feedback!
Wat jammer dat u niet zo heeft genoten van uw verblijf als wij wel gehoopt hadden.
Ik kan op uw eindafrekening zien dat u wel alle korting heeft gekregen waar u recht op had, wellicht had de receptioniste die u uitcheckte wat extra uitleg kunnen geven.
We hopen u nogmaals te kunnen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Linda

Beoordeeld op 23 mei 2018

Te weinig medewerkers voor veel te hoog aantal ontbijt gasten, maar wel super vriendelijk en kosten nog moeite werden gespaard om het ons naar de zin te maken. Prima personeel waar de directie trots op mag en moet zijn. Ik zou als ik de baas was een x stiekem meelopen om te zien wat er gebeurt in het Hotel.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Hartelijk bedankt voor deze review.
Fijn om te lezen dat onze inspanningen gewaardeerd worden ;)

Met vriendelijke groeten,
Linda