TripAdvisor

“Heropeningsweekend”
Beoordeling van Pannenkoekenhuis Frittella

Pannenkoekenhuis Frittella
Geclassificeerd als nr. 5 van 23 Restaurants in Papendrecht
Beschrijving: Wij geven mensen met een arbeidsbeperking of afstand tot de arbeidsmarkt een kans op de arbeidsmarkt. Dit doen we door hen binnen ons bedrijf, in een vertrouwde omgeving, hun arbeidsvaardigheden te laten ontwikkelen en ritme en structuur op te doen. Wij bieden werkervaring en scholing binnen uiteenlopende werksoorten. We benadrukken de kwaliteiten en wensen van onze werknemers, maar houden daarnaast ook rekening met hun beperkingen. Wilskrachtige en ervaren medewerkers stromen, onder onze deskundige begeleiding, vervolgens door naar een passende werkplek in het reguliere bedrijfsleven. Bij wie niet kan doorstromen bekijken we de mogelijkheden om bij ons in dienst te blijven.
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaker zijn we met de kleinkinderen hier geweest om pannenkoeken te eten.
Nu is het restaurant verbouwd (groter geworden) en in het heropeningsweekend mocht ik gratis een portie poffertjes eten. Ze smaakten heerlijk.
We hopen in de nabije toekomst weer vaak langs te komen.

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

In April koffie gedronken met het gezin (9 personen). Snelle en gezellige bediening. Leuke aandacht voor de kinderen; TOP

Datum van bezoek: april 2019
7 mei 2019 beoordeeld

zo af en toe lopen we bij Fritella binnen. En dan het liefst op een maan-of dinsdag. Dan zijn de pannenkoeken goedkoop. Kwaliteit is prima en de bediening is top, ook al gaat het iets langzamer. Fijn dat zij een werkplek gevonden hebben waarin ze helemaal zichzelf kunnen zijn en gelukkig zijn.

Datum van bezoek: maart 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet gepland, maar even onverwachts naar binnen voor een snelle maaltijd. Onder de echte mannen pannenkoek besteld, wat een aanrader is voor grote vlees liefhebber.

Datum van bezoek: april 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdag in de middag nog digitaal gereserveerd voor 4 personen om half 6 en dat was nodig ook, gewoon volle bak. We hebben alle 4 heerlijk genoten van onze pannenkoeken en een compliment voor de bediening, jullie doen het hartstikke goed.
We gaan nog vaker genieten van jullie pannenkoeken.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Pannenkoekenhuis Frittella bekeken, bekeken ook

Papendrecht, Zuid-Holland

In Pannenkoekenhuis Frittella geweest? Deel je ervaringen!