Beoordeeld op 5 januari 2018

Onze superior kamer had lekkere bedden, maar verder was het eigenlijk triest. Somber, kartonnen vensterbanken met allemaal vochtplekken en opbollingen.
We hadden als extra in de Superior kamer, 2 badjassen maar de slippers ontbraken, een koelkastje met 2 flesjes water en een Nespresso coffeemachientje.
Verder was het een deprimerende kamer. De radio bestond uit een wekkerradio. De hoge stoel was doorgezakt. Goede verduisterende gordijnen, dat wel. De badkamer heeft echt zijn beste tijd gehad, armoe-troef, in bad douchen achter een scherm wat zijn beste tijd heeft gehad - vieze kalk en kitranden rondom. Wel heerlijke Rituals producten om te gebruiken. Veel oude spinrag boven de wastafel in de hoeken als ook in de hoeken van het plafond in de kamer. De brasserie is een beetje een lachertje, je zit bovenop elkaar, totaal geen idee van sfeer creëren hier. De kaart uitermate klein? Het ontbijt is redelijk tot goed. Niet echt uitgebreid, veel producten vaak op en bevroren brood is a no-no. Perfecte koffie en scrambled eggs, yoghurt en fruit. In totaliteit mixed feelings hierover. The wellness is heerlijk, zolang er maar geen mensen met badkleding in gaan zitten. Dit stinkt verschrikkelijk en is erg onhygiënisch, want daarna springen ze ook nog het zwembad in. Gelukkig bouwen ze een douche in het wellness gedeelte, want douchen in het zwembad is beetje ongelukkig. Misschien wat regeltjes ophangen voor de minder ervaren sauna-gangers? Al met al een zeer wisselende ervaring, maar niet om nogmaals ter ervaren.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 3 januari 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier de eerste kerstdag met familie. De hotelkamer was relax, lekker bed, alleen een beetje een oude badkamer. De omgeving is heel mooi voor outdoor activiteiten (zoals een wandeling of fietsen). De bar is ook prima en gezellig. In de wellness hebben we ons ook prima vermaakt (inclusief de kinderen), in het zwembad en de sauna. Volgens mij is het hotel meer voor congressen, maar voor gezinnen en stellen is het dus ook prima. Personeel was ook vriendelijk

Datum van verblijf: december 2017
Ruwenberg, Manager van De Ruwenberg Hotel | Meetings | Events, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Goed om te horen dat u lekker heeft kunnen chillen en genoten heeft van onze hotelfaciliteiten en de omgeving.
Met vriendelijke groeten,
Jennifer Roose

Beoordeeld op 14 december 2017

Wij zijn in de maand oktober geweest met de familie; Wij zijn één nacht vroeger geweest en konden dus alles al eens testen. En het was goed, heel goed !!
De kamer mooi, proper en ruim, de eetzaal misschien wel iets te groot maar voor het ontbijt was het wel nodig. Het eten en de bediening was goed tot heel goed, vooral het ontbijt. De bar is ook gezellig en uiterst klantvriendelijk. Wij waren met een groep van 12 en hebben naar hartelust kunnen babbelen, drinken, lachen,.......
De dames hebben ok genoten van de sauna en het zwembad.
Kortom, het is een aanrader om er te gaan, ga maar en geniet ............er is heel veel te doen rond het hotel ook !!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Afgelopen weekend 2 kamers geboekt in dit mooie hotel. Twee comfort-kamers, 1 met uitzicht op de weilanden en 1 met uitzicht op de binnenplaats. De mooie kamers waren voorzien van een keurige badkamer met douche, genoeg shampoo en zeep en een heerlijk grote badhanddoek. Bed en kussens lagen heerlijk, mooi zwembadje en een goed ontbijt.
Omdat het hotel voornamelijk vol zat met gasten voor de Q-Music Foute Party, was een een speciaal menu in het restaurant. Het eten was heerlijk, maar de bediening? Wat een ellende. Te weinig personeel en dat wat er rondliep was niet al te blij en efficiency kenden ze niet. Zo druk was het niet. Blijkbaar was het personeel wat er wel was, druk bezig met alles buiten en weer onder de tent binnen te zetten voor de privé party die er die avond ook was. Jammer.
Het hotel had ook geregeld dat er taxi's voor een vast tarief naar de Brabanthallen reed. Complimenten! Topservice.
Zeker nog een keer.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel/conferentielocatie in een prachtige omgeving. Het gastvrije personeel zorgt ervoor dat je je op je gemakt voelt, de kamers zijn comfortabel en groot genoeg. In de omgeving kun je prima sporten.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken