Beoordeeld op 14 december 2017

Wij zijn in de maand oktober geweest met de familie; Wij zijn één nacht vroeger geweest en konden dus alles al eens testen. En het was goed, heel goed !!
De kamer mooi, proper en ruim, de eetzaal misschien wel iets te groot maar voor het ontbijt was het wel nodig. Het eten en de bediening was goed tot heel goed, vooral het ontbijt. De bar is ook gezellig en uiterst klantvriendelijk. Wij waren met een groep van 12 en hebben naar hartelust kunnen babbelen, drinken, lachen,.......
De dames hebben ok genoten van de sauna en het zwembad.
Kortom, het is een aanrader om er te gaan, ga maar en geniet ............er is heel veel te doen rond het hotel ook !!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 juni 2017

Afgelopen weekend 2 kamers geboekt in dit mooie hotel. Twee comfort-kamers, 1 met uitzicht op de weilanden en 1 met uitzicht op de binnenplaats. De mooie kamers waren voorzien van een keurige badkamer met douche, genoeg shampoo en zeep en een heerlijk grote badhanddoek. Bed en kussens lagen heerlijk, mooi zwembadje en een goed ontbijt.
Omdat het hotel voornamelijk vol zat met gasten voor de Q-Music Foute Party, was een een speciaal menu in het restaurant. Het eten was heerlijk, maar de bediening? Wat een ellende. Te weinig personeel en dat wat er rondliep was niet al te blij en efficiency kenden ze niet. Zo druk was het niet. Blijkbaar was het personeel wat er wel was, druk bezig met alles buiten en weer onder de tent binnen te zetten voor de privé party die er die avond ook was. Jammer.
Het hotel had ook geregeld dat er taxi's voor een vast tarief naar de Brabanthallen reed. Complimenten! Topservice.
Zeker nog een keer.

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel/conferentielocatie in een prachtige omgeving. Het gastvrije personeel zorgt ervoor dat je je op je gemakt voelt, de kamers zijn comfortabel en groot genoeg. In de omgeving kun je prima sporten.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 juni 2017

Bij een conferentie in het Provinciehuis werd o.a. dit hotel op 6 km afstand aan bevolen. Ik koos dit vanwege de rust en mooie locatie in het groen. Met uitstekende internet ontvangst was dit een rustige plek om te werken. Het is een prachtig hotel in een voormalig kasteel met zeer moderne uitbreidingen voor conferenties e.d.
Gratis parkeren, mooi terras om een biertje te drinken. Het restaurant viel wat tegen, het ontbijt was uitstekend maar voor het diner was de keus wel heel erg beperkt. Geen probleem overigens, want na de oprijlaan af gewandeld te zijn en even rechtsaf gegaan vond ik een uitstekend Chinees restaurantje, overigens waren er nog 2 horecagelegenheden en dat alles op 5 minuten loopafstand.
Een uitstekend zakenhotel en wat mij betreft beslist een aanrader. Mooie ruime kamer met makkelijke stoelen en een goed bed. Vriendelijk personeel.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers prima zijn, ik had kamer 1A6 op de 1e verdieping (er is een lift) en die was uitstekend.
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 juni 2017

De Ruwenberg is helemaal ingesteld op vergaderingen/conferenties van klein tot groot (250+ deelnemers geen probleem). Er zijn zalen van allerlei maten en ook overal rustige hoekjes voor gesprekken tussen de bedrijven door.

Zelfs in de pauzes loopt alles behoorlijk efficient en koffie is snel beschikbaar via de koffiemachines die overal te vinden zijn.

Hotelkamers zijn eenvoudig, met alles wat je tijdens een dergelijk verblijf nodig hebt. Ik zou er prive niet heengaan, maar voor 1 of 2 overnachtingen tijdens een conferentie is het prima.

Restaurant is prima zowel voor ontbijt, lunch als diner. Kwaliteit is in orde en er ziijn weinig wachttijden, ondanks de af en toe grote groepen die er vergaderen.

De Ruwenberg ligt midden in een groot landgoed en het hotel is mooi in de bossen gelegen met aan de voorkant een mooie vijverpartij en een imposante oprijlaan.

In Midden/Oost Brabant-is dit een erg goede keuze.

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken