“Heerlijk eten! ”

Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je lekker, luxe wilt eten zou ik zeer zeker aanraden om naar Van der Valk Hotel Spier te gaan! Voortijds een wandeling maken door het natuurgebied wat er naast ligt en daarna lekker aanschuiven!

Goed verzorgd, tot in de puntjes...

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Van Der Valk
Bekijk de nieuwste beoordelingen

21 mei 2017 beoordeeld

Genoten van het mooie weer tijdens een wandeling in het bos, helaas was er geen gelegenheid meer om buiten te zitten. Veel stelletjes die een vier persoons tafel bezetten. En iedereen blijft lekker zitten genieten van de zon. Met een betere indeling kan het terras optimaler benut kunnen worden.
Daarom maar binnen snel een bakkie koffie gehaald en daarna snel weer weg genieten van de zon.

17 mei 2017 beoordeeld

Prima eten , ook voor een alleenstaande ; helaas zijn de porties vaak veel te groot .En er wordt bv. patates bij mijn ( vegetarisch menu ) opgediend terwijl dat voor mij teveel was /Dat eten moest dus weggegooid worden .Ik heb dat wel gemeld aan de ober , dat het beter aan mij gevraagd had kunnen worden

7 mei 2017 beoordeeld

Van der Valk Spier ligt wat terzijde van de wereld in een bosrijke omgeving. Het restaurant kent een informele ruimte en een wat formelere setting. Hier kun je "ben jij het?" en "wat gaan we doen" bespreken. Sfeervol Valkje met goede kwaliteit. Spier is naast Breukelen (kwalitatief zeer goede keuken) ons favoriete van der Valk. Maar ja, we hebben elkaar daar, bij een zakenlunch met een grote groep, ontmoet. We zijn dus niet echt onpartijdig.

27 april 2017 beoordeeld

Van der Valk blijft een constante kwaliteit houden voor zowel het zeer uitgebreide Ontbijt als het uitstekende Diner.

Service van het personeel is altijd goed en vriendelijk over de vele jaren dat ik hier vanuit zakelijk oogpunt verblijf.

Reizigers die Van Der Valk bekeken, bekeken ook

In Van Der Valk geweest? Deel je ervaringen!