“Ik heb er alleen maar gegeten”
Beoordeling van Van Der Valk

Van Der Valk
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Spier
Keukens: Frans, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
17 mei 2017 beoordeeld

Prima eten , ook voor een alleenstaande ; helaas zijn de porties vaak veel te groot .En er wordt bv. patates bij mijn ( vegetarisch menu ) opgediend terwijl dat voor mij teveel was /Dat eten moest dus weggegooid worden .Ik heb dat wel gemeld aan de ober , dat het beter aan mij gevraagd had kunnen worden

7 mei 2017 beoordeeld

Van der Valk Spier ligt wat terzijde van de wereld in een bosrijke omgeving. Het restaurant kent een informele ruimte en een wat formelere setting. Hier kun je "ben jij het?" en "wat gaan we doen" bespreken. Sfeervol Valkje met goede kwaliteit. Spier is naast Breukelen (kwalitatief zeer goede keuken) ons favoriete van der Valk. Maar ja, we hebben elkaar daar, bij een zakenlunch met een grote groep, ontmoet. We zijn dus niet echt onpartijdig.

27 april 2017 beoordeeld

Van der Valk blijft een constante kwaliteit houden voor zowel het zeer uitgebreide Ontbijt als het uitstekende Diner.

Service van het personeel is altijd goed en vriendelijk over de vele jaren dat ik hier vanuit zakelijk oogpunt verblijf.

20 april 2017 beoordeeld

leuk restaurant, met aardig personeel. gerechten stonden snel op tafel. De bediening was perfect. Ren niet te vergeten het eten was met liefde bereidt. Smakelijk maal na een lange dag.

13 maart 2017 beoordeeld

gewoon goed eten!!! het was er wel erg druk maar dat maakt het dan ook meteen gezellig...
personeel is super vriendelijk!!!

Reizigers die Van Der Valk bekeken, bekeken ook

In Van Der Valk geweest? Deel je ervaringen!