“Prima eetgelegenheid”

Schortinghuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Spier
Keukens: Internationaal
1 oktober 2017 beoordeeld

Het eten en de bediening is zeer goed. Hebben daar 2 x gegeten en je kan daar je wensen kenbaar maken.

9 augustus 2017 beoordeeld

Het eten was zonder meer goed en de bediening vriendelijk. Het restaurant oogt wat oubollig en donker. De serre, waar wij zaten, was leuk. De prijs van een glas rode Merlot wijn vonden we belachelijk hoog voor de geleverde hoeveelheid en kwaliteit: ruim €5!
Dat neemt niet weg dat we heerlijk hebben gegeten.

1 juli 2017 beoordeeld

Op de VVV site gekeken waar we onze dinercheque konden verzilveren en op de site stond Schortinghuis vermeld, leuk want daar zijn we in 2011 getrouwd. Bij aankomst nog de hond nee mee naar binnen, nieuwe eigenaar nieuwe wetten.
We konden zelf een tafel uitzoeken, het personeel is jong en mist inzicht en overzicht, dus zelf maar aangegeven na 15 minuten dat we graag wat willen bestellen.De biefstuk heeft een leversmaak, gelukkig vind ik lever niet vies ;-)
Bij het vlees zat een heel klein beetje groente waarbij een bakje friet werd geserveerd, gezien de hoeveelheid redelijk aan de prijs.

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook wij dachten een nieuwe eigenaar nieuwe kansen. Het eten was redelijk goed allen zul je verwachten dat dat ook de bestellingen digitaal zullen worden door gegeven aan de keuken. Helaas de serveerster had wel papier geen pen dus zoeken geblazen. Geen tot weinig communicatie onder het personeel dus verschillende serveersters kwamen voor het opnemen van de drankjes.

Toilet was niet goed schoon en fris
1 bakje patat voor 3 personen bakje mayonaise jammer geen lepeltje er bij dus maar schrapen met je vork. We hadden een korting flyer bij het betalen diepe zucht en de bon moest op nieuw worden gemaakt. Zal wel even duren voor dat ik weer kom.

20 april 2017 beoordeeld

we hadden een kortingsbon meegenomen. Maar zelfs voor dat geld vonden wij het te duur na wat wij kregen. Het voorgerecht was lekker broodje met kruiden boter en soep. Maar het hoofdgerecht kinder menu kon mijn zoon kiezen patat met frikandel of kroket dat was de keuze. wij hadden schnitzel met champignons ui en spek. De schnitzel kwam uit de frituur. smaakte op zich wel lekker maar kom nou uit de frituur.... als bij gerecht hadden we 1 kommetje patat met mayo oh ja de groentes lagen op ons bord bij de ui en champignon. dus zoeken. En als een andere tafel klachten heeft, hoeft de serveerster niet krengerig tegen ons te doen. ook nagerecht viel tegen slagroom zonder suiker. Jammer maar dit was eenmalig voor ons

Reizigers die Schortinghuis bekeken, bekeken ook

In Schortinghuis geweest? Deel je ervaringen!