“Gezellig eten”

Schortinghuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Spier
Keukens: Internationaal
4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook wij dachten een nieuwe eigenaar nieuwe kansen. Het eten was redelijk goed allen zul je verwachten dat dat ook de bestellingen digitaal zullen worden door gegeven aan de keuken. Helaas de serveerster had wel papier geen pen dus zoeken geblazen. Geen tot weinig communicatie onder het personeel dus verschillende serveersters kwamen voor het opnemen van de drankjes.

Toilet was niet goed schoon en fris
1 bakje patat voor 3 personen bakje mayonaise jammer geen lepeltje er bij dus maar schrapen met je vork. We hadden een korting flyer bij het betalen diepe zucht en de bon moest op nieuw worden gemaakt. Zal wel even duren voor dat ik weer kom.

20 april 2017 beoordeeld

we hadden een kortingsbon meegenomen. Maar zelfs voor dat geld vonden wij het te duur na wat wij kregen. Het voorgerecht was lekker broodje met kruiden boter en soep. Maar het hoofdgerecht kinder menu kon mijn zoon kiezen patat met frikandel of kroket dat was de keuze. wij hadden schnitzel met champignons ui en spek. De schnitzel kwam uit de frituur. smaakte op zich wel lekker maar kom nou uit de frituur.... als bij gerecht hadden we 1 kommetje patat met mayo oh ja de groentes lagen op ons bord bij de ui en champignon. dus zoeken. En als een andere tafel klachten heeft, hoeft de serveerster niet krengerig tegen ons te doen. ook nagerecht viel tegen slagroom zonder suiker. Jammer maar dit was eenmalig voor ons

9 september 2016 beoordeeld

Wij zijn hier geweest op een bruiloftsfeest en hebben genoten.
Het eten was goed en de bediening was erg aardig.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met twee stellen. Gerechten zijn lekker maar niet echt bijzonder. Porties zijn relatief klein. Geen probleem als je ook voorgerecht neemt maar met alleen een hoofdgerecht is het wellicht wat karig. Keuze is niet al te groot maar er is vlees, vis en vegetarisch. Voor elk wat wils dus. Bediening was vriendelijk en adequaat. Restaurant ligt mooi en er is bij mooi weer veel gelegenheid om buiten te zitten.

9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel met aangenaam ontvangst. Nette, schone zaak waar aan de sfeer kan worden gewerkt qua finetuning. Met een groep aangekondigd geweest te eten tegen normale prijs. Voorgerecht was een goede soep. Maar helaas werden we teleurgesteld met een hoofdgerecht van erg matige kwaliteit. Er was keuze uit verschillende hoofdgerecht. Allen niet naar rato. Nagerecht prima. Voor ons geen herhaalbezoek.

Reizigers die Schortinghuis bekeken, bekeken ook

In Schortinghuis geweest? Deel je ervaringen!