“perfecte bruiloftsfeest gehad.”

Schortinghuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Spier
Keukens: Internationaal
9 september 2016 beoordeeld

Wij zijn hier geweest op een bruiloftsfeest en hebben genoten.
Het eten was goed en de bediening was erg aardig.

Datum van bezoek: september 2016

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met twee stellen. Gerechten zijn lekker maar niet echt bijzonder. Porties zijn relatief klein. Geen probleem als je ook voorgerecht neemt maar met alleen een hoofdgerecht is het wellicht wat karig. Keuze is niet al te groot maar er is vlees, vis en vegetarisch. Voor elk wat wils dus. Bediening was vriendelijk en adequaat. Restaurant ligt mooi en er is bij mooi weer veel gelegenheid om buiten te zitten.

Datum van bezoek: mei 2016
9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel met aangenaam ontvangst. Nette, schone zaak waar aan de sfeer kan worden gewerkt qua finetuning. Met een groep aangekondigd geweest te eten tegen normale prijs. Voorgerecht was een goede soep. Maar helaas werden we teleurgesteld met een hoofdgerecht van erg matige kwaliteit. Er was keuze uit verschillende hoofdgerecht. Allen niet naar rato. Nagerecht prima. Voor ons geen herhaalbezoek.

Datum van bezoek: januari 2016
16 oktober 2015 beoordeeld

Rustig restaurant, met gewoon goede gerechten en vriendelijke bediening, voor ook een vriendelijke prijs. Gemakkelijk bereikbaar vanaf de A 28, halverwege tussen Assen en Hoogeveen.

Datum van bezoek: maart 2015
9 augustus 2015 beoordeeld

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding met fantastische bediening en service. Iedere week een "feestje" om hier te mogen eten. Voor ons het mooiste terras van Drenthe om buiten te dineren.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Schortinghuis bekeken, bekeken ook

In Schortinghuis geweest? Deel je ervaringen!