“Ruime voldoende maar niet bijzonder ”
Beoordeling van Schortinghuis

Schortinghuis
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Spier
Keukens: Internationaal
17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met twee stellen. Gerechten zijn lekker maar niet echt bijzonder. Porties zijn relatief klein. Geen probleem als je ook voorgerecht neemt maar met alleen een hoofdgerecht is het wellicht wat karig. Keuze is niet al te groot maar er is vlees, vis en vegetarisch. Voor elk wat wils dus. Bediening was vriendelijk en adequaat. Restaurant ligt mooi en er is bij mooi weer veel gelegenheid om buiten te zitten.

9 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardig personeel met aangenaam ontvangst. Nette, schone zaak waar aan de sfeer kan worden gewerkt qua finetuning. Met een groep aangekondigd geweest te eten tegen normale prijs. Voorgerecht was een goede soep. Maar helaas werden we teleurgesteld met een hoofdgerecht van erg matige kwaliteit. Er was keuze uit verschillende hoofdgerecht. Allen niet naar rato. Nagerecht prima. Voor ons geen herhaalbezoek.

16 oktober 2015 beoordeeld

Rustig restaurant, met gewoon goede gerechten en vriendelijke bediening, voor ook een vriendelijke prijs. Gemakkelijk bereikbaar vanaf de A 28, halverwege tussen Assen en Hoogeveen.

9 augustus 2015 beoordeeld

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding met fantastische bediening en service. Iedere week een "feestje" om hier te mogen eten. Voor ons het mooiste terras van Drenthe om buiten te dineren.

4 juni 2015 beoordeeld

Omdat het restaurant van het hotel waar we logeerden ongezellig en duur was, weken we uit naar de overkant van de weg. We hebben er heerlijk gegeten, voor een redelijke prijs; de sfeer was gezellig en de bediening super. We wilden de salade met geitenkaas als voorafje graag delen, hetgeen geen enkel probleem was. Het werd keurig op twee borden geserveerd. Een glas kraanwater was ook geen probleem. (hebben we vaak genoeg anders meegemaakt) Kortom: wij waren zeer tevreden!

• Sfeer

Reizigers die Schortinghuis bekeken, bekeken ook

In Schortinghuis geweest? Deel je ervaringen!