“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Chiringuito Laguna

Chiringuito Laguna
Geclassificeerd als nr. 36 van 199 Restaurants in Torrox
4 weken geleden beoordeeld

Na een aantal matige restaurants aan de boulevard van Torrox vanavond heerlijk gegeten! Prima bediening! Vooral visliefhebbers kunnen hier goed terecht. Tip: de rijkgevulde vissoep vooraf!

Datum van bezoek: september 2019

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

1. Chaotische bediening, verschillende obers aan je tafeltje.
2. Tot twee keer toe zijn ze niet in staat om het hoofdgerecht tegelijkertijd te serveren.
3. Bestel geen vlees op een spies. Meer dan de helft was vet. Ik heb het terug laten halen. En heb toen maar gegeten wat mijn vrouw inmiddels op had.
4. Wel een excuus door de enige ober die Engels sprak. Maar geen compensatie voor al dit leed in de vorm van bijv. een gratis toetje of drankje.

Dus ook geen fooi. Wij gaan er niet meer eten.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, aan het strand. Redelijk eten, het vlees was goed van smaak, gegrild. No nonsens, stuk vlees en chips/friet die zeker naar Spaanse begrippen goed was. Bediening wel wat warrig maar toch oké.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks de slechte reviews in 2017 toch in dit restaurant gaan eten.
Gerechten altijd lekker, vlotte bediening, mag soms wat vriendelijker.

Datum van bezoek: mei 2019
David V, Gerente van Chiringuito Laguna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2019

Hola gracias por vuestra visita, espero que en próximas ocasiones pueda atenderlo otra persona más amable.
Gracias

16 november 2017 beoordeeld

We zijn daar bedrogen wat de bestelling betreft: mijn man en ik hadden elk een ander stukje gegrilde vis besteld. Komt de ober/baas ons een "voorstel" doen in zeer gebroken Engels, meer Spaans, zeer vlug en onduidelijk. Hij liet ons twee hele vissen uit zijn frigo zien en we mochten er één kiezen. Deze werd dan op de daar speciale bootjes op het vuur gegrild. Leek ons heel leuk, tot we de vis kregen: buitenkant half verbrand, vanbinnen nog half rauw. Die heeft hij dan nog verder gegaard in de keuken. Was dan wel ok. Maar als we rekening vroegen zagen we dat de vis alleen al 60 euro was!!!!! Hadden we het gevraagde gekregen, hadden we voor onze 2 borden ongeveer 35 euro betaald. Blijkbaar had hij ons de prijs meegedeeld....we voelden ons echt in ' zak gezet. En de vis was dan nog niks speciaals. We hebben de volgende dagen in andere restaurantjes in de buurt voor veel minder geld, veel lekkerder gegeten! Nooit daar gaan, zou ik zo zeggen!!!

Datum van bezoek: november 2017
Ernesto M, Gerente van Chiringuito Laguna, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Hola, nos complace mucho que escriba su versión de los hechos cuando visito nuestro restaurante, ahora permítame darle la nuestra:
El pescado a la brasa es una comida típica de malaga, así se prepara en los más de 400 restaurantes de playa de malaga!
Puedo aceptar que estuviera poco hecho, pero siempre es mejor por que se puede pasar un poco más, en cambio si está demasiado pasado no se puede poner a su gusto, es por eso que pienso que usted lo comía la primera vez.
Y en cuanto al precio mis empleados tienen la obligación de informar del precio de todos los productos fuera de carta, antes de servirlos. Por eso me siento extrañado que con usted no fuese así!
Solo me queda pedirle disculpas si no fue de su agrado, y si los precios no estaban adaptados a su economía, sentimos mucho estropearle las vacaciones, gracias por poner sus comentarios y ayudarnos a mejorar!

Reizigers die Chiringuito Laguna bekeken, bekeken ook

In Chiringuito Laguna geweest? Deel je ervaringen!