28 juli 2018 beoordeeld

We hebben een heerlijke week gehad in het b&b. Vanaf ontbijt tot avondborrel hebben we ons thuis gevoeld. Vince en Saskia leiden deze b&b op een gezellige informele manier. Het ontbijt goed verzorgd, verse koffie, eitjes zoals we wilden. Goede tips voor de omgeving en things to do, zoals massage, scooterhuur, restaurantjes.
Prima bedden! Fijne douche, lekker zwembad, goed werkende airco en WiFi.
Kortom, een aanrader voor iedereen die gewoon een heerlijk weekje wil relaxen.
Janneke en Peter

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
16 april 2018 beoordeeld

Wat een prachtige B&B met bijzondere aardige eigenaren! Dit is een top B&B die je maar zelden tegenkomt.
Zij doen er alles aan om je 'thuis' te laten voelen. Saskia & Vince (de eigenaren) zijn heel service- en klantgericht en uitermate vriendelijk.
Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Kamers zijn prima en schoon met goede bedden en een prima douche/badkamer. er is een grote eetkamer en woonkamer waar vaak meerdere gasten zitten te lezen, tv kijken, met elkaar praten, etc.
Buiten zijn er in de grote tuin vele zitjes (ook in de schaduw). Een groot zwembad en een tennisbaan maakt het allemaal heel erg compleet.
Je kunt zwemmen, wandelen, tennisen, paardrijden, duiken, surfen, bergbeklimmen, motorrijden, etc; er is hier werkelijk heel veel mogelijk.
Heb je het hier niet na je zin, dan weet ik het ook niet...;-)

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
9 januari 2018 beoordeeld

Alles was prima in orde, zeker het ontbijt was prima in orde. Maar daarnaast kon alles in overleg. Mooi weer, fraai uitzicht. Enige nadeel waren de gehorigheid en het moeten rijden naar eigenlijk alles. Verder super naar ons zin gehad

Kamertip: Kamers op het zuiden iets warmer in de winter periode, in de zomer is natuurlijk de noord kant een aanrader.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie en fijne B&B met zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren.
Prachtige ligging met mooi uitzicht.
Fijne kamer, goed ontbijt, goede voorzieningen (ook veel sport/ontspanning) en perfecte service.
Zelfs de huurauto werd geregeld.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
3 januari 2018 beoordeeld

Geweldige ontvangst, super service, mooie kamers, meteen een thuisgevoel gekregen. Ontbijt s'morgens super. Accomodatie prima, mooie ligging op heuvel met uitzicht op zee. Binnen vijf auto-minuten sta je op de strand-boulevard. Sportveld verhard en zeer geschikt voor meerdere sporten.

Kamertip: Als je echt tot rust wil komen kies je voor deze accomodatie.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie