Beoordeeld op 8 mei 2017

“Hartelijk welkom door gastvrouw en heer Saskia en Vince, prima kamer en een goed ontbijt die wordt aangevuld met een lekker gekookt, scrambled of spiegelei. Verblijf op rustige locatie, maar toch vlakbij de kust. Relaxen bij het zwembad met ligbedden met matras, er is een tennisveld om een balletje te slaan of geniet op de kleurrijke terrasjes bij het B&B of op de boulevard Torrox-Costa van het uitzicht. Helemaal top: Er is een barretje waar je zelf drankjes/zoutjes/ijs (kleine vergoeding) kan pakken. De vriendelijke gastheer en gastvrouw staan voor je klaar en hebben genoeg tips 'wat te doen/zien in de omgeving'. Binnen drie minuten ben je met (huur)auto bij boulevard/strand of bij een aanbevolen strand in een mooie baai door Saskia of Vince. In omgeving vele restaurantjes waar je voor weinig (Andalusische prijzen) kan eten en kan genieten van Spaanse tapa's, Pizza of een lekkere steak. Saskia of Vince weten de lekkere restaurants die betaalbaar en goed zijn. Een huurauto via reservering bij B&B is een aanrader. Geen uren in de rij op Malaga en goedkoop en verzekerd, dus bij de reservering aangeven. Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie.

Verbleef: mei 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017

Cortijo Amaya is een fijne plek om te logeren. Saskia en Vince zijn erg gastvrij en hebben vaak goede tips over wat je in de omgeving kunt bekijken en beleven. Er is een mooi zwembad met lekker luie ligstoelen (met matrasje!). Wil je naar het strand dan hoef je geen baddoek in je koffer te stoppen, die is voor een klein prijsje te huren. Dat scheelt weer wat gesjouw. Er is een bar waar je drankjes en wat lekkers kunt halen en er zijn heel veel heerlijke restaurantjes in de omgeving. Een echte aanrader om hiernaartoe te gaan!!

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 april 2017

Met onze vriendengroep waren we hier 4 dagen.We waren zo verrast door dit prachtige plekje, de lieve, zorgzame eigenaars die alles doen om het je naar de zin te maken. Heerlijke kamers, hele fijne bedden, schoon, erg sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien. Wel oppassen met douchen in bad, dat kan een uitglijder geven. Het ontbijt is Top! Elke dag maakt Vince een eitje zoals je hem het liefste eet, Mmmmm!! Een barretje buiten waar je zelf je drankjes kunt pakken ( Gin-Tonic gemaakt en verse citroen zelf uit de boom geplukt) We hadden het heerlijk!! We komen heel graag nog eens bij deze lieverds terug!!

Kamertip: alle kamers zijn Top!
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 24 april 2017

In dit hotel zijn we écht enthousiast ontvangen.
Buitenom de begroeting met een glimlach, troffen we ook nog eens hele nette schone kamers aan, met goede bedden.

De sfeer in het hotel is relaxed en Vince en Saskia staan bij vragen klaar voor de gasten. Ze denken met je mee wanneer je vragen hebt over uitstapjes in de omgeving, organiseren het gebruik van drankjes op een laagdrempelige manier. Een aanrader dus!!

Kortom deze mensen hebben passie voor hotelgasten en dat merk je alleen al aan de vrolijke glimlach van Saskia tijdens het ontbijt, wanneer ze jouw eitje naar keuze serveert.

Kamertip: Besprek je kamerwensen met de eigenaren. Ze denken graag met je mee.
  • Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 april 2017 via mobiele applicatie

Een hele leuke tijd gehad bij Vince en Saskia! Zeer gastvrije mensen die je graag tips geven over de omgeving. Uitstapjes restaurantjes en nog veel meer zij weten precies waar ze je naar toe moeten sturen. Het hotel is mooi en goed onderhouden, een leuke tuin met verschillende zitjes. Buiten is een bar waar je zelf drinken kunt pakken, er is van alles en nog wat! Het ontbijt is prima, verse broodjes en een eitje naar keuze. Al met al een super plek met onwijs leuke eigenaren. Echt een aanrader!

Verbleef: april 2017, reisde met familie