“Top activiteit”
Beoordeling van Nerja Quad Tours

Nerja Quad Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Torrox
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke tourguide, mooie route en heerlijke cake tussendoor :) wij hebben de tour van 2 uur gedaan, voldoende om te genieten van de verschillende uitzichten en van het rijden op een quad!

Datum van activiteit: oktober 2018

14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten met ons gezin van een geweldige quadtour. Onze gids Carl was heel vriendelijk en behulpzaam. The lost village Acebuchal is prachtig. Daar vind je een lekker restaurant met heerlijke streekproducten, maar hun zelfgemaakte cakes zijn ook verrukkelijk.
De tocht van 3 uur is een echte aanrader!
We gaan zeker nog eens terug.

Datum van activiteit: augustus 2018
31 juli 2018 beoordeeld

Supertocht van twee uur gedaan. Gezin met twee tieners (15 en 18). Carl is een leuke en hartelijke gastheer die de tocht nog leuker maakt!!! Echt een aanrader!! En de cheesecake onderweg in the lost town was ook zeer de moeite waard!!

Datum van activiteit: juli 2018
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke host met humor en veel kennis over het gebied. De tour zelf is leuk en uitdagend, maar niet extreem gevaarlijk. Als je twijfelt over een tour van een uur of langer te nemen, raad ik aan een langere tour te nemen. Wij hadden achteraf spijt dat we maar 1 uur hadden geboekt.

Datum van activiteit: april 2018
Bekijk meer beoordelingen
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit een superleuk actief uitstapje.
We hebben heel veel van de buurt gezien en plaatsjes waar je anders niet komt. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: april 2018

Reizigers die Nerja Quad Tours bekeken, bekeken ook

In Nerja Quad Tours geweest? Deel je ervaringen!