“Prachtige quadtour door de natuur van Nerja tot the lost town Acebuchal!”
Beoordeling van Nerja Quad Tours

Nerja Quad Tours
Geclassificeerd als nr. 1 van 18 dingen om te doen in Torrox
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben genoten met ons gezin van een geweldige quadtour. Onze gids Carl was heel vriendelijk en behulpzaam. The lost village Acebuchal is prachtig. Daar vind je een lekker restaurant met heerlijke streekproducten, maar hun zelfgemaakte cakes zijn ook verrukkelijk.
De tocht van 3 uur is een echte aanrader!
We gaan zeker nog eens terug.

Datum van activiteit: augustus 2018

31 juli 2018 beoordeeld

Supertocht van twee uur gedaan. Gezin met twee tieners (15 en 18). Carl is een leuke en hartelijke gastheer die de tocht nog leuker maakt!!! Echt een aanrader!! En de cheesecake onderweg in the lost town was ook zeer de moeite waard!!

Datum van activiteit: juli 2018
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke host met humor en veel kennis over het gebied. De tour zelf is leuk en uitdagend, maar niet extreem gevaarlijk. Als je twijfelt over een tour van een uur of langer te nemen, raad ik aan een langere tour te nemen. Wij hadden achteraf spijt dat we maar 1 uur hadden geboekt.

Datum van activiteit: april 2018
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit een superleuk actief uitstapje.
We hebben heel veel van de buurt gezien en plaatsjes waar je anders niet komt. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: april 2018
Bekijk meer beoordelingen
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Carl is een vriendelijke, humoristische en gastvrije host. Neemt de tijd voor uitleg en veiligheidinstructie, zodat iedereen goed mee kan rijden. Je rijdt door de bergen en dorpjes, komt op plekken die je anders niet ziet.
Kleine kinderen kunnen achterop, hele kleintjes kunnen mee in de jeep in kinderzitjes. Geef bij Carl aan met wie je de tour wil doen, hij verzint er iets op! Echt een aanrader!

Datum van activiteit: oktober 2017

Reizigers die Nerja Quad Tours bekeken, bekeken ook

In Nerja Quad Tours geweest? Deel je ervaringen!