Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Topactiviteit!

Wij deden de tour van 2h mee met 4 vrienden en genoten van de mooie uitzichten, het parcour en de ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
NathalieDeStaelen
via mobiele applicatie
Top activiteit

Leuke tourguide, mooie route en heerlijke cake tussendoor :) wij hebben de tour van 2 uur gedaan ... meer lezen

Beoordeeld op 2 oktober 2018
Dominic H
via mobiele applicatie
Lees alle 436 beoordelingen

Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Om Nerja eens op een andere manier te ontdekken is dit zeker een aanrader. Je komt op plaatsen waar de meeste toeristen niet zo snel zouden komen. Alles prima geregeld. Onze gids Daria was echt top. Ze heeft de rondleiding in twee talen moeten doen, maar deed dat goed. Zeker een aanrader.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016

Super ervaring. Wij zijn geweest rondt eind september. We werden uiterst vriendelijk ontvangen in de tuin van Carl (de gids en organisator). Vervolgens zijn we de tour begonnen. Zeer leuke ervaring. Carl weet leuk te vertellen over de omgeving. Je komt op plekken waar je anders nooit zou komen. Carl Thank you for the great Quad Tour. Greetings Dennis & Lisette from Holland.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

De ontvangst is hartelijk bij het huis van Carl, de tourguide. Even relaxen in de grote tuin die tevens dient als speelplaats en schietbaan (schieten met buks of boog kun je bijboeken) na de uitleg gaat de tocht van start die voert langs smalle weggetjes naar de toppen van de heuvels rond Frigilliana. Tijdens diverse stops verteld Carl boeiend over de geschiedenis van de omgeving. Zowel wij als de kids (7 en 11) hebben genoten. Het tempo is rustig en de veiligheid wordt goed in de gaten gehouden. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016

Een fantastische ervaring onder de professionele begeleiding van Carl. Hij brengt je naar plekken waar je anders nooit zou komen. We gaan dit zeker nog eens doen.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 30 juli 2016 via mobiele applicatie

Het was een hele belevenis om met een quad door de bergen te touren goede uitleg gehad ik beveel het mensen aan ik was met me dochter van 6 jaar geweest en dat was echt de minimale leeftijd wat je erop kon

Datum van activiteit: juli 2016