“Heerlijk eten in een mooie patio”
Beoordeling van El Figon

El Figon
Geclassificeerd als nr. 2 van 179 Restaurants in Torrox
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader! Van buiten kun je nooit bedenken hoe mooi het binnen is. Een prachtige patio; ook binnen tafels. Mooi gedekt.
Het eten: verrukkelijk! Opmerkelijk is dat er heerlijke gestoomde groente, beetgaar, bij het hoofdgerecht wordt gevoegd.
Bediening en service voortreffelijk.
Bel van tevoren om een tafel te reserveren. Achter het restaurant is een parking die je vanaf 20 uur gratis en onbeperkt kunt gebruiken. Op 200 meter een parkeergarage.
De lasagne was bijzonder smaakvol en heet. Wij komen weer.

20 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De nr 1 op TripAdvisor van Torrox. Dus dan gaan we daarheen. De locatie is een zeer aangename bloementuin. De bediening is uiterst vriendelijk. Het eten viel een beetje tegen. Wat simpel opgemaakte borden dmv een half bord te vullen met gebakken aardappels een struik brocolli wortels en bonen.
Ik had een wat droge vis. Maar het vlees van mijn partner was daarintegen heerlijk. De prijs voor dit alles was prima. De moeite waard om zeker te bezoeken maar nr 1 vd bijna 200 restaurant vond ik het niet.

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier 1 week terug en hebben in de tuin uitstekend gegeten.
Niet speciaal Spaans eten maar eerder Europees.
De kwaliteit van de gerechten was uitstekend, de wijnen idem.
De bediening was strak, zoals eerder in andere recensies ook al beschreven.

25 augustus 2017 beoordeeld

Eten in de tuin van El Figon is zeer gezellig tussen de prachtige planten en bloemen die het terras omarmen. Bediening is zeer vakkundig, maar mag wat losser/meer lachen. Althans op onze avond. Eten is goed en vers, verwacht geen culinaire hoogstandjes maar degelijke spaanse maaltijden. Wijn goed. Dessert werd wel opgenomen maar is nooit langsgebracht. Dat was jammer, maar veel plek was er niet meer na de heerlijke fles wijn en voor en nagerecht.

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het gezellig terras gegeten. Zeer lekkere tong. De kindersteak is ook een aanrader. We dronken een Lekkere huis chardonnay. Zeer vriendelijk bediening. Ze spreken ook goed Engels als het nodig leek. En de prijs is ook zeer democratisch.

Reizigers die El Figon bekeken, bekeken ook

In El Figon geweest? Deel je ervaringen!