andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van SV016A

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

35Ib
Arnhem, Nederland
1 beoordeling
“Voldeed niet aan verwachtingen!”
Beoordeeld op 18 oktober 2016 voor een verblijf in oktober 2016

Volgens de advertentie is het een huisje met 3 slaapkamers en 2 badkamers; dit is onjuist. In werkelijkheid heeft het slechts 2 slaapkamers en 1 badkamer. Toen we de eigenaar daarmee confronteerden, bood hij ons een ander appartement aan met wel 3 slaapkamers en 2 badkamers.....dit appartement bevond zich echter in een kelder zonder ramen!!! We hebben dus maar gekozen om in het bovengrondse appartement te blijven.

Toen wij in Sicilië waren was het s nachts koud. Er waren in het huisje echter geen dekens; er lagen uitsluitend dunne lakens op de bedden. Nadat we de eigenaar hierop hadden geattendeerd is hij een dag later alsnog dekens komen brengen.

Verder hadden we vooraf navraag gedaan of er WiFi was in het appartement, omdat een van ons een dag moest werken en daarvoor WiFi nodig had. Dit zou er zijn. In werkelijkheid was het er echter niet. De eigenaar bood ons alsnog aan om via een router voor WiFi te zorgen. Dit aanbod hebben wij geaccepteerd, maar de eigenaar is het nooit nagekomen. Geen WiFi dus, terwijl het vooraf voor ons een selectiecriterium was.

Verder hebben wij een dag zonder elektriciteit gezeten (werd na een rappel door de eigenaar opgelost...een dag later) en vervolgens een dag zonder warm water (werd na rappel eveneens opgelost).

Tot slot moesten wij €12 per persoon betalen voor twee handdoeken. Dat vonden wij aan de dure kant.

Wij hebben 10 nachten verbleven in het huisje. Het ligt mooi en is een prima huisje voor bijv een gezin met twee kinderen. Voor 4 volwassenen (een stel en twee losse reisgenoten) is het wat aan de kleine kant. Daarnaast was het voor ons teleurstellend dat er keer op keer gedoe was. Telkens weer moesten we voor iets contact opnemen met de eigenaar, die geen Engels spreekt. Eigenlijk zit je hier niet op te wachten terwijl je op vakantie bent. Al met al hebben wij een heerlijke tijd gehad in San Vito, maar het huisje voldeed niet aan onze verwachtingen. Het was netjes geweest als de eigenaar ons bijvoorbeeld een korting had gegeven voor het ongemak en de niet nagekomen verwachtingen.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Service
Reisgroep: Overige
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Aanbevolen voor:
Gezinnen met kleine kinderen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren