“Super accommodatie!”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“Super accommodatie!”
Beoordeeld op 30 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Wij hebben in september een weekend doorgebracht in een fantastische accommodatie op een zeer rustige landeljke locatie! Een prachtig groot huis met fijne kamers die allemaal voorzien zijn van een eigen badkamer met douche en toilet. In het huis zijn diverse ruimtes en ook een hele grote serre, is echt super! De gezamenlijke ruimtes zijn super en om het huis is genoeg te doen voor jong en oud. Voor de liefhebber zijn er voldoende spellen etc aanwezig om jezelf geen moment te vervelen. Je kunt voor een gehele verzorging kiezen maar wij hadden onze eigen kok meegenomen die ons in de watten heeft gelegd!! In het huis is ook een goed uitgeruste keuken aanwezig waar de kok goed mee uit de voeten kon. In het huis is een open haard aanwezig en buiten een stookplaats voor je eigen kampvuur! We hadden alleen drank door de eigenaar geregeld en alles was perfect geregeld. Enig minpuntje was dat de borg niet meteen teruggestort werd! Er was geen schade gemaakt dus dit was niet goed geregeld. Dit werd na een mailtje wel meteen teruggestort, dus goed opgelost.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren