“Niet spectaculair maar orgel en koor prima”
Beoordeling van Cathedrale Sainte Marie

Cathedrale Sainte Marie
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 dingen om te doen in Auch
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kathedraal, zoals veel kerken in de gers, oogt grijs en saai. Als je beter kijkt valt een bijzonder orgel op en ook het koor van donker hout en altaar zijn mooi, even 2 euro neerleggen, dat dan wel.

28 juni 2017 beoordeeld

Relatief onbekende kathedraal met onder andere een Mariakapel met bijzondere sfeer en een verrassende crypte

31 augustus 2016 beoordeeld

Heel mooie kathedraal, majestueus op een heuvel gelegen in een charmante stad in de lekkere armagnacstreek.
De kathedraal ligt op het einde van een kleine maar gezellige voetgangerszone, en is gratis te bezoeken (alleen voor het grootkoor betaal je een paar euro).

29 augustus 2016 beoordeeld

De Kathedraal ligt centraal in de stad, dicht bij de gezellige straatjes waar je kan eten/winkelen. De Kathedraal is erg fraai en goed onderhouden. Dat zie je wel eens anders in Frankrijk!

Het meest bijzondere vond ik de verschillende 16de eeuwse glas-in lood ramen van meer dan 8 meter hoog.

Bekijk meer beoordelingen
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren onder de indruk. Was een mooie kathedraal. Ook onze dochters van 2 en 5 vonden het mooi en waren geïnteresseerd.

Reizigers die Cathedrale Sainte Marie bekeken, bekeken ook

In Cathedrale Sainte Marie geweest? Deel je ervaringen!