“Het bezoeken zeker waard”
Beoordeling van Cathedrale Sainte Marie

Cathedrale Sainte Marie
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 dingen om te doen in Auch
31 augustus 2016 beoordeeld

Heel mooie kathedraal, majestueus op een heuvel gelegen in een charmante stad in de lekkere armagnacstreek.
De kathedraal ligt op het einde van een kleine maar gezellige voetgangerszone, en is gratis te bezoeken (alleen voor het grootkoor betaal je een paar euro).

29 augustus 2016 beoordeeld

De Kathedraal ligt centraal in de stad, dicht bij de gezellige straatjes waar je kan eten/winkelen. De Kathedraal is erg fraai en goed onderhouden. Dat zie je wel eens anders in Frankrijk!

Het meest bijzondere vond ik de verschillende 16de eeuwse glas-in lood ramen van meer dan 8 meter hoog.

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren onder de indruk. Was een mooie kathedraal. Ook onze dochters van 2 en 5 vonden het mooi en waren geïnteresseerd.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kathedraal is absoluut een bezoek waard wanneer je in Auch bent! Auch is ook een erg charmante stad, die niet op je planning mag ontbreken wanneer je in de buurt bent.

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie stad, Auch. De Cathedraal, van verre al te zien is zeker de moeite waard. Zeer passend bij de streek. Mooi uitzicht boven aan de trappen. Leuk winkels. Al met al is de stad zeker een bezoek waard

Reizigers die Cathedrale Sainte Marie bekeken, bekeken ook

In Cathedrale Sainte Marie geweest? Deel je ervaringen!