Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Mooie cathedraal.

Mooie cathedraal. Plein werd opgeknapt tijdens ons bezoek. Mooie glas-in-lood ramen, gebeitelde ... meer lezen

Beoordeeld op 18 juni 2018
KeesvO55
Zundert, Nederland
via mobiele applicatie
Hele mooie kathedraal.

Wil je even weg uit se verkeerd drukte, de terrasjes en de winkelstraten dan is deze kathedraal ... meer lezen

Beoordeeld op 28 september 2017
JohanSlaghuis
Arnhem, Nederland
Lees alle 504 beoordelingen

Beoordeeld op 29 augustus 2016

De Kathedraal ligt centraal in de stad, dicht bij de gezellige straatjes waar je kan eten/winkelen. De Kathedraal is erg fraai en goed onderhouden. Dat zie je wel eens anders in Frankrijk!

Het meest bijzondere vond ik de verschillende 16de eeuwse glas-in lood ramen van meer dan 8 meter hoog.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 31 juli 2016 via mobiele applicatie

We waren onder de indruk. Was een mooie kathedraal. Ook onze dochters van 2 en 5 vonden het mooi en waren geïnteresseerd.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 26 juli 2016 via mobiele applicatie

Deze kathedraal is absoluut een bezoek waard wanneer je in Auch bent! Auch is ook een erg charmante stad, die niet op je planning mag ontbreken wanneer je in de buurt bent.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 19 september 2015 via mobiele applicatie

Mooie stad, Auch. De Cathedraal, van verre al te zien is zeker de moeite waard. Zeer passend bij de streek. Mooi uitzicht boven aan de trappen. Leuk winkels. Al met al is de stad zeker een bezoek waard

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 10 september 2015

prachtige Kathedraal met 2 bijzondere torens. Een prachtig koor met mooie beelden en ramen. Jammer dat het voorfront in de steigers stond, anders was het subliem geweest

Datum van activiteit: augustus 2015