“Mooi en zeker de moeite waard om binnen te lopen ”
Beoordeling van Cathedrale Sainte Marie

Cathedrale Sainte Marie
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 dingen om te doen in Auch
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren onder de indruk. Was een mooie kathedraal. Ook onze dochters van 2 en 5 vonden het mooi en waren geïnteresseerd.

26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze kathedraal is absoluut een bezoek waard wanneer je in Auch bent! Auch is ook een erg charmante stad, die niet op je planning mag ontbreken wanneer je in de buurt bent.

19 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie stad, Auch. De Cathedraal, van verre al te zien is zeker de moeite waard. Zeer passend bij de streek. Mooi uitzicht boven aan de trappen. Leuk winkels. Al met al is de stad zeker een bezoek waard

10 september 2015 beoordeeld

prachtige Kathedraal met 2 bijzondere torens. Een prachtig koor met mooie beelden en ramen. Jammer dat het voorfront in de steigers stond, anders was het subliem geweest

Bekijk meer beoordelingen
10 juli 2015 beoordeeld

De kathedraal is een bezoek zeer zeker waard. Laat je niet misleiden door de hekken om het gebouw. het lijkt gesloten maar is open.

Reizigers die Cathedrale Sainte Marie bekeken, bekeken ook

In Cathedrale Sainte Marie geweest? Deel je ervaringen!