Orleans Parc Hotel(La Chapelle-Saint-Mesmin)
  • Gratis parkeren
Kyriad Orleans Ouest - La Chapelle Saint Mesmin(La Chapelle-Saint-Mesmin)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
hotelF1 Orleans La Chapelle St Mesmin(La Chapelle-Saint-Mesmin)
  • Gratis parkeren
Ptit Déj Hotel Orléans(La Chapelle-Saint-Mesmin)
  • Gratis parkeren
B&B Hotel Orleans(La Chapelle-Saint-Mesmin)
11 januari 2018 beoordeeld

Prima plaats als tussenstop. Dicht bij de snelweg. Voor een Ibis styles vonden wij het ontbijt ver beneden maat. Weinig keuze en bv geen (gekookt) eitje te vinden.
De kamer zelf was prima. Goede wifi, maar enorm omslachtig. Ben ik niet gewend van andere Ibis hotels.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
6 oktober 2017 beoordeeld

Terwijl alle kamers tegenwoordig no smoking zijn was onze kamer een asbak, zo erg dat we zeker wisten dat er niet even een sigaretje gerookt was, de gordijnen, tapijt alles stonk !
De receptie deed alsof ze het niet wisten maar hadden wel 6 Febreze spuitbussen staan....
Er was geen andere kamer beschikbaar dus we moesten het ermee doen, vreselijk !!!!

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
21 september 2017 beoordeeld

Een zeer efficient maar ongezellig hotel. Kamer is krap, maar biedt alle noodzakelijke voorzieningen. Ontbijtbuffet is uitstekend. Goede verbinding per tram naar het centrum van Orleans. Zeer dicht bij de autoweg

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Krappe kamer met lawaai van de weg, onvriendelijke ontvangst, kapotte klink van de deur, kapotte tv. Goed om een paar uurtjes te slapen, maar zeker niet om Oreans en omstreken te bezoeken. Wel tram recht voor de deur en verschillende restaurantjes op wandelafstand. Ook groot winkelcentrum waar je goedkoop kan tanken op 2 minuutjes rijden.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gelegen, vlakbij de afslag Orléans-Centre. Zeker aan te raden voor een overnachting. De kamer is niet heel groot maar verder prima bed. Badkamer met klein bad. Ontbijt is inbegrepen in de prijs.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken