Gratis annuleren tot 28/07
  • Restaurant
  • Zwembad
Le 1815 Hotel(Waterloo)
  • Gratis parkeren
ibis Wavre Brussels East Hotel(Wavre)(Heel veel waar voor je geld!)
13 november 2017 beoordeeld

Dolce la Hulpe is een groot hotel te midden van het zoniënwoud , in dit hotel leuke wellness, fitness en restaurant.Prachtige ligging om wandelingen te maken, zeker de moeite om te bezoeken en voor mij in ieder geval de moeite om een nieuw bezoek in de toekomst vast te leggen.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Erik J, General Manager van Dolce la Hulpe Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2017

Beste Nancy,

We danken u voor uw recensie over uw verblijf bij Dolce La Hulpe Brussels. We zijn tevreden te leren dat u van onze gelegen te midden van het zoniënwoud, onze wellness center en uw wandelingen in het bos heeft genoten.

We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons te verwelkomen.

10 november 2017 beoordeeld

We hebben dit hotel geboekt met bongo bon “welness”. Geen aanrader als ontspannen uitje met twee. Een typisch congres hotel, groots en onpersoonlijk. Zwembad en sauna stellen niet veel voor. Tijdens de vakantie slechts de brasserie met een paar tafels geopend en dus volzet, waarop we op een zeer onvriendelijke manier werden afgewimpeld. Lunch de volgende dag was ronduit slecht te noemen.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter ben ik een weekendje gaan relaxen in dit hotel. Wij kregen een propere kamer met zicht op het bos. Het hotel is prima gelegen voor mensen die wensen te genieten van de natuur en de stilte. Het eten is prima en de wellness in het hotel is zeker een pluspunt. Het nadeel was dat er enorm veel mensen hiervan gebruik willen maken waardoor er geen zetels meer ter beschikking waren aan het zwembad. Ook de sauna en het stoombad werden druk bezocht met als gevolg dat je eerder stress kreeg van de drukte als te kunnen genieten. De laatste dag was er een groep kinderen in de wellness. Vermoedelijk een Poolse voetbalclub. Zij riepen naar elkaar, sprongen constant in het zwembad en maakten veel drukte in de sauna. Het is misschien een zware loonlast maar een opzichter die alles in goede banen leidt zou geen overbodige luxe zijn. Wij zijn gevlucht uit de wellness en zijn het bos ingetrokken. Jammer want uiteindelijk betaal je voor deze faciliteiten.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Erik J, General Manager van Dolce la Hulpe Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Beste reiziger,

We danken u voor uw recensie over uw verblijf bij ons hotel. We zijn tevreden te leren dat u van uw propere kamer met zicht op het bos, het schitterend gelegen, het eten en de wellness center heeft genoten. Uw opmerkingen over de wellness center hebben onze aandacht aangetrokken en we zullen hiermee rekening houden. Ze zullen ons helpen om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren.

We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons te verwelkomen.

26 oktober 2017 beoordeeld

Koud, letterlijk en figuurlijk, niet gezellig, niet knus, bandwerk, gehaast, veel te duur voor wat het is, met uitzondering van de spa die ook wel heel duur is maar waar men waar voor zijn geld krijgt en niet het idee krijgt een nummer te zijn die, eens betaald, liefst zo snel mogelijk zou moeten vertrekken

• Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Beste Mark,

We danken u voor uw recensie over uw verblijf bij ons. Uw opmerkingen hebben onze aandacht aangetrokken en we zullen hiermee rekening houden.

We hopen om u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen.

13 oktober 2017 beoordeeld

mooi en verzorgd hotel met behulpzaam en vriendelijk personeel...een aanrader voor zowel privé als zakelijk verblijf! Propere kamers en ruime vergaderzalen voorzien van de nodige faciliteiten. Het eten was zeer behoorlijk...

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
Erik J, General Manager van Dolce la Hulpe Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Beste Andy,

We danken u voor uw recensie over uw verblijf bij Dolce La Hulpe Brussels. We zijn tevreden te leren dat u van onze vriendelijk personeel, de propere kamers en ruime vergaderzalen heeft genoten.

We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons hotel te verwelkomen.