“Ontspannen & genieten in Pinzgau”

Beoordeling van Appartel Osterthor

Master bedroom
Bathroom with walk-in shower
Your host
Neighbourhood and views
Bar, library, magazines, games, wood stove for cosy evenings ..
entry hall & Guestbook
Shuttlebusses to Natrun & Aberg
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Annemerel ...
1 beoordeling
“Ontspannen & genieten in Pinzgau”
Beoordeeld op 30 oktober 2015 voor een verblijf in Oktober, 2015

Logeren bij Appartel Osterthor voelt als thuiskomen. Het appartementencomplex is onlangs gerenoveerd en alles is mooi, schoon en nieuw. De appartementen (geschikt voor zes personen) zijn ruim opgezet met een grote eettafel, een keuken die van alle gemakken is voorzien en een fijne luxe badkamer. Daarnaast heeft gastvrouw Kaat heeft het woord 'gastvrij' uitgevonden en de prijs/kwaliteit verhouding is meer dan in orde.

Ik verbleef hier zowel in september als in oktober en had tot twee maal toe geluk met het weer. Salzburg is niet alleen een winterbestemming maar is ook heel fijn in de herfst, zeker als de gletsjer in Kaprun geopend is, die ligt op een klein halfuurtje rijden van Osterthor. Maar ook het skigebied Hochkönig ligt in de buurt, op nog geen vijf minuten rijden. Ik kom dan ook zeker van de winter nog een keer terug om hier gebruik van te maken.

Reisgroep: Overige
Je leeftijdgroep 25-34
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
30 okt 2015
Bedankt Annemerel voor de lovende woorden ! :)
Wim S
Perk, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig gerenoveerd vakantiehuis in een geweldige streek met vriendelijke ontvangst en op en top service !”
Beoordeeld op 9 februari 2014 voor een verblijf in Juli, 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij waren hier in juli 2013 gedurende 2 weken met 4 gezinnen met kinderen. We hebben hier een prachtige vakantie beleefd! Het vakantiehuis is heel mooi gerenoveerd. De appartementen zijn heel ruim en praktisch. Ook de ontbijtruimte /stube is heel warm en gezellig. De ontvangst was heel hartelijk. Het ontbijt en avondeten waren lekker. De service was top. Gastheer en gastvrouw geven met plezier tips over wat te doen in de omgeving. We hebben ons geen moment verveeld. Een aanrader !

Reisgroep: Grote groep/tour
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Er zijn geen tarieven aangeleverd voor deze vakantiewoning. Neem contact op met de eigenaar/manager voor de totaalprijs.
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren