“Prachtig gerenoveerd vakantiehuis in een ...”

Beoordeling van Appartel Osterthor

Master bedroom
Bathroom with walk-in shower
Your host
Neighbourhood and views
Bar, library, magazines, games, wood stove for cosy evenings ..
entry hall & Guestbook
Shuttlebusses to Natrun & Aberg
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Wim S
Perk, België
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig gerenoveerd vakantiehuis in een geweldige streek met vriendelijke ontvangst en op en top service !”
Beoordeeld op 9 februari 2014 voor een verblijf in juli 2013
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij waren hier in juli 2013 gedurende 2 weken met 4 gezinnen met kinderen. We hebben hier een prachtige vakantie beleefd! Het vakantiehuis is heel mooi gerenoveerd. De appartementen zijn heel ruim en praktisch. Ook de ontbijtruimte /stube is heel warm en gezellig. De ontvangst was heel hartelijk. Het ontbijt en avondeten waren lekker. De service was top. Gastheer en gastvrouw geven met plezier tips over wat te doen in de omgeving. We hebben ons geen moment verveeld. Een aanrader !

Reisgroep: Grote groep/tour
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren