Beoordeeld op 12 oktober 2022 via mobiele applicatie

Perfect verblijf! Ik kreeg een gratis upgrade van de aardige jongen achter de receptie en het was echt geweldig! Kamer heel ruim met een prachtige douche. Bed lag heerlijk. Ontbijt was meer dan genoeg keuze. Broodjes, gebak, yoghurt, ei, noem het maar op. Ik zou hier zeker vaker terugkomen.

Datum van verblijf: oktober 2022
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 september 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst, erg behulpzame medewerkers . Nette design kamer indien je in het nieuwe gedeelte logeert.
Spijtig dat je kamer onder water loopt na het nemen van een douche. Voldoende (open) opbergruimte dwz dat poetsploeg je volledige garderobe ziet hangen. Koffieservice bij aankomst maar daarna niet meer bijgewerkt, alleen als je bijbetaald. Eten in buffet vorm, beperkte keuze, gelukkig is het grootste deel smaakvol maar zelden warm. Ontbijt behoorlijk, geen verse toast en slechts 2 soorten broodjes
Voldoende ligbedden aan zwembad, je betaalt 1€ per handdoek per dag en je kan maar om de 3 dagen ruilen.
Auto is aan te raden als je omgeving wil verkennen

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 8 juli 2022

Goed hotel met super vriendelijk behulpzaam personeel
Ontbijt goed en gevarieerd, kamer schoon , zwembad met leuke bar , dicht bij het strand
Zou er best een keer terug heen gaan als ik weer naar Kreta zou gaan

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 juli 2021

Het personeel was heel vriendelijk en heel behulpzaam het ontbijt en avondeten was goed een mooi zwembad, enkele minuutjes wandelen naar zee. Op 500 meter is er een bushalte met verbinding naar heraklion en hersonissos (12 minuutjes rijden).
We zouden zeker ng terugkomen

Datum van verblijf: juli 2021
Anna Miles, Guest Services / Front Office van Hara Ilios Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2021

Dear Filip,

Thank you for taking the time to review your recent stay at Hara Ilios Village.

We are very happy that you enjoyed your time with us , and that you found our breakfast and dinner to be of a good standard.

We look forward to welcoming you back to Hara Ilios Village in the future.

Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier 9 nachten. Het is een goed onderhouden, schoon hotel. Kamers zijn klein, maar voldoende uitgerust. Geen tv aanwezig. Kleine badkamer met nieuw sanitaire en regendouche. Het water werd niet superwarm. Prima zwembad met enkele ligstoelen. Ontbijtbuffet voor elk wat wils, met dagelijks kleine variatie. Tussen de bomen zijn hangmatten gehangen. Dagelijkse schoonmaak van de kamers. Een auto is wel handig, voldoende parkeerplaats aanwezig. Bushalte voor lijndienst op ongeveer 500 m.
Kortom een prima uitvalsbasis om dingen in de omgeving te gaan doen. Ik zou het niet kiezen als je van plan bent alleen maar bij het hotel te blijven.

Datum van verblijf: april 2019
Anna M, Guest Relations Manager van Hara Ilios Village, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2019

Thank you for your review of our hotel.

We are pleased that you enjoyed your stay with us, and our breakfast buffet selection.

Televisions are not included in our standard rooms, however, they are available in our superior/family rooms.

Thank you again for your comments.

We hope to see you again in the future.