Onvriendelijk en vooral onbekwaam personeel, roken tijdens aan de kidscorner waar de ijsjes staan vind ik niet kunnen als ‘manager’ van het hotel. Bij aankomst kregen we eerst een kamer in hun bijgebouw. Dit was oud en versleten, zie foto. Terug met de valiezen naar de balie en daar beweerde ze dat het maar voor 1 nacht was, we hielden voet bij stuk dat we dit niet accepteerden en dat we TUI zouden contacteren en plots waren er kamers vrij in hun hoofdgebouw, de vernieuwde kamers. De kamers waren vernieuwd maar het sanitair niet, er hing zelfs een indringende urine geur die ze met luchtverfrissers trachten te verbergen. De kok doet zijn best om variatie in het eten te brengen, maar de keuken kon het half volboekt hotel toch niet echt aan, wachtrijen in het restaurant was het spijtig gevolg. Elke dag kon je tot 21h30 eten, maar de helft werd al opgeruimd om 21h. Het hoofdzwembad is zeer verouderd, maar wel proper. Hun ‘poolbar’ waar ze mee uitpakken is eigenlijk het kinder zwembad, in de poolbar zelf krijg je geen drinken. in de foto’s heb ik ook een fototje van de weg naar de toiletten toegevoegd, op blote voeten over losliggende stenen, dat is inderdaad 4 sterren waard! Ook aan de bar is het als jonge gast die goed weg kan met het tafelbier moeilijk om aan een bekertje bier te komen, mister Anthonios van de poolbar vond na een pintje of 3 dat we toch al veel gedronken hadden aan de kids bar, terwijl we gewoon rustig in de zon zaten. Dus besliste mister Anthonios om telkens iedereen achter ons eerst te bedienen, wat voor rare situaties zorgde en ook ongenoegen van andere hotelgasten. Het woord gasten staat niet in hun woordenboek en dat is waarschijnlijk de hoofdreden dat ik het niemand kan aanraden om hun geld hieraan te verspillen!