Beoordeeld op 14 juli 2021

Goed:
- personeel heel vriendelijk
- ruime kamers
- mooie zwembaden en genoeg lig zetels
- zeer goede ligging naast de zee

Slecht:
- het all-in buffet, Duits Duits, Duits, amper lokale of Griekse producten
Friet, worsten, pizza, ... nee dank u. Meer variatie mag wel
De drank was steeds al bijna warm en goedkope rommel

- de animatie was triestig, (als er al animatie was)ze deden wel hun best, maar vraag me af of ze er wel zin in hadden.

- gevaarlijke wegen rond het hotel. Verkeersregels zijn daar blijkbaar niet.

Kamertip: Neem een kamer bij het kinderzwembad, heel ruim en dicht bij het zwembad
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 25 september 2019

Aangekomen bij de accommodatie kregen we te horen dat we in de 'annex' een kamer toegewezen krijgen. De annex is aan de overkant van de straat dus niet grenzend aan het hotel wat je op de foto's ziet. Ik had gelezen dat deze kamers niet gerenoveerd zijn, dus ik verwachtte niet teveel. Eenmaal de kamer binnen zien we niets van wat er op de foto's was te zien. Het gordijn is te klein voor het raam, er zat ontzettend veel schimmel in de douche, ook hing de gordijn rails alsof deze elk moment van de muur af kon vallen. Ik heb geboekt bij een vier sterren hotel en helaas kwamen de veren uit de bedden. Dit was ontzettend oncomfortabel. Ik ben normaal gesproken iemand die snel tevreden is en waardeer wat ik krijg. Het bedrag wat wij hebben betaald staat niet gelijk aan wat ik bij Aphrodite heb ervaren. Wat positief is is het vriendelijke personeel en dan met name de facilitaire dienstverlening. We hebben onze klacht bij Tui neergelegd en degene waar wij een afspraak mee hadden op de accommodatie kwam niet opdagen. We willen de accommodatie niet afkraken, maar vooral de aanbieder (in dit geval Tui) bewust maken dat ze niet enkel het hoofdgebouw aanbieden, maar dus ook in het bij gebouw niet gerenoveerde kamers aanbieden die niet voldoen aan de vier sterren.

Kamertip: Niet in het bijgebouw boeken. Dit zijn namelijk niet de kamers die ze op de foto's laten zien.
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Onvriendelijk en vooral onbekwaam personeel, roken tijdens aan de kidscorner waar de ijsjes staan vind ik niet kunnen als ‘manager’ van het hotel. Bij aankomst kregen we eerst een kamer in hun bijgebouw. Dit was oud en versleten, zie foto. Terug met de valiezen naar de balie en daar beweerde ze dat het maar voor 1 nacht was, we hielden voet bij stuk dat we dit niet accepteerden en dat we TUI zouden contacteren en plots waren er kamers vrij in hun hoofdgebouw, de vernieuwde kamers. De kamers waren vernieuwd maar het sanitair niet, er hing zelfs een indringende urine geur die ze met luchtverfrissers trachten te verbergen. De kok doet zijn best om variatie in het eten te brengen, maar de keuken kon het half volboekt hotel toch niet echt aan, wachtrijen in het restaurant was het spijtig gevolg. Elke dag kon je tot 21h30 eten, maar de helft werd al opgeruimd om 21h. Het hoofdzwembad is zeer verouderd, maar wel proper. Hun ‘poolbar’ waar ze mee uitpakken is eigenlijk het kinder zwembad, in de poolbar zelf krijg je geen drinken. in de foto’s heb ik ook een fototje van de weg naar de toiletten toegevoegd, op blote voeten over losliggende stenen, dat is inderdaad 4 sterren waard! Ook aan de bar is het als jonge gast die goed weg kan met het tafelbier moeilijk om aan een bekertje bier te komen, mister Anthonios van de poolbar vond na een pintje of 3 dat we toch al veel gedronken hadden aan de kids bar, terwijl we gewoon rustig in de zon zaten. Dus besliste mister Anthonios om telkens iedereen achter ons eerst te bedienen, wat voor rare situaties zorgde en ook ongenoegen van andere hotelgasten. Het woord gasten staat niet in hun woordenboek en dat is waarschijnlijk de hoofdreden dat ik het niemand kan aanraden om hun geld hieraan te verspillen!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 augustus 2019

Het personeel aan de balie was helemaal niet vriendelijk. Bij onze aankomst namen ze ons mee naar een vernieuwde kamer en voor ‘slechts’ €500 extra te betalen zouden we op deze kamer kunnen verblijven (wat we niet gedaan hebben).
Onze kamer bevond zich in de bijbouw waar er geen enkele luxe was. De verf kwam van de muren, weinig plaats, amper kastruimte, slecht bed. We hadden wel een goede airco, uitzicht op de zee en de kamer werd telkens netjes gepoetst. De dranken van all-in waren niet lekker en er is weinig variatie in het eten. Jammer dat je ook lang moest aanschuiven bij de gerechten die in de open keuken klaargemaakt werden. Als je bijna klaar was met eten namen ze je bord al weg, dit vonden we niet aangenaam.
Zwembaden ok, alleen jammer dat er weinig schaduw was (weinig parasols).
Animatie vooral voorzien op de Duitstalige gasten.

Conclusie: eenmalig een weekje verblijven was redelijk maar niet voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Aphrodite is ons prima bevallen als relax vakantie.
Kamers in het hoofdgebouw zijn schoon, en er is iedere dag schoonmaak. Nadeel van de kamer waar wij zaten waren de dunne muren. Letterlijk meekrijgen wat de buren bespreken, heeft ons wel wat uurtjes nachtrust gekost. Hoewel eenmaal aangegeven bij de receptie ze hier adequaat naar handelen.
Personeel is vriendelijk.
All-in eten en drinken is helemaal prima. Dagelijks wisselende gerechten, en een vast salade assortiment.
Zwembad is ook schoon, met voldoende ligbedjes (in het naseizoen).

De locatie op Kreta is oké. Tegenover het hotel een baaitje met strand.
Je zit 15 auto minuten van Heraklion of Chersonissos. Verder is Gouves een klein, rustig dorpje. Auto/quad huren is wel aan te raden als je nog meer van het eiland wil zien.
Autohuur is ongeveer €30-35 per dag, incl. alle verzekeringen, excl. benzine, en volop beschikbaar in de buurt van het hotel.

Prima all-in vakantie.

Datum van verblijf: oktober 2018