20 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 164
TravelocityUS$ 164
FindHotelUS$ 182
Beoordeeld op 23 juli 2021

In één woord FANTASTISCH! De locatie: direct aan het strand, het personeel: super vriendelijk en gastvrij, het eten: heerlijk, zeer uitgebreid buffet, de kamer: mooi en schoon, alles een dikke 10! Elke avond gezelligheid met muziek, van Grieks tot disco '70,'80,'90. Een speciaal compliment aan DJ Makis die zowel in de avond als in de middag (pool party) een heerlijke sfeer creëert. Wij hebben genoten van zijn aanwezigheid! Wij komen zeker terug naar Kreta en dan uiteraard weer naar dit hotel.

Datum van verblijf: juli 2021
Katja Kemmeren, General Manager van The Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2021

Beste Muilwijk,

Ontzettend bedankt voor deze review!
Heerlijk om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons. Daar doet ons hele team zijn best voor, dat al onze gasten van hun welverdiende vakantie genieten.

We zien er naar uit om u hier weer terug te kunnen verwelkomen!

Katja & The Island Team

Beoordeeld op 18 september 2020

Wat een prachtig hotel. Schoon, vriendelijk, compleet. Even lekker 2 weken alles achter je laten en tot rust komen. Dat was onze doel. En dat is zeker gelukt. Iedereen deed zijn/haar best om de gasten een veilig en ontspannen vakantie te geven. Jammer genoeg moesten we door code oranje iets eerder weg. Waarom? Geel flauw idee. Het hotel maar ook het eiland doet er alles aan om veilig vakantie te vieren. Nederland mag hier een voorbeeld aan nemen.

Datum van verblijf: september 2020
Katja Kemmeren, General Manager van The Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2020

Kalispera Mike B,

Ik bedank u hartelijk dat u de tijd hebt genomen om een review over uw vakantie bij ons te plaatsen. Dat waarderen we zeer.
Fijn om te lezen dat u zich bij ons heeft kunnen ontspannen, heeft genoten van uw vakantie en dat u zich veilig voelde bij ons.

Ons normale uitdaging is dat al onze gasten genieten van hun vakantie, maar dit jaar hebben we er nog een uitdaging bij en dat is dat al onze gasten eveneens in een veilige omgeving kunnen genieten van hun vakantie.

Ik waardeer het zeer dat u dit ook zo ervaren heeft.

Hopelijk zien we elkaar in de toekomst nogmaals, wij zouden u graag weer willen verwelkomen!

Katja & The Island Team

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Net terug van één week vakantie in dit fijne hotel. Personeel was overal supervriendelijk en behulpzaam. We hebben één keer een probleem gehad met onze kluis en we hebben gemeld dat er een rooster kapot was bij het zwembad, in beide gevallen was het probleem binnen de 10 minuten opgelost. Er zijn 3 heerlijke zwembaden en een fijn zandstrand en je kan ver de zee inlopen. Door de Corona mochten we niet zelf het eten opscheppen maar dit werd voor je gedaan door de medewerkers, dit ging ook prima. Hotelkamer was prima met goede bedden , het zou gemakkelijk zijn om een stopcontact op de badkamer te hebben voor onze elektrische tandenborstel. Enige minpuntje wat we hadden was dat een klein glas wijn €4.50 kost en een klein glas procecco €7.00. Ook bij de bar vonden we €7.00 of €8.00 voor een hele kleine cocktail met veel ijs en weinig drank aan de dure kant. Maar dit neemt niet weg dat we een heerlijke week hebben gehad.

Datum van verblijf: september 2020
Katja Kemmeren, General Manager van The Island Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2020

Beste HarryWalraven,

Wat een 'top' review!
Bijzonder fijn om te lezen dat u het zo naar uw zin heeft gehad bij ons. Daar doen we het voor. Uw complimenten zal ik met plezier aan de rest van ons team doorgeven.

Ook uw opmerkingen met betrekking tot het stop contact en de prijzen van de drankjes, heb ik opgemerkt.
Vriendelijk bedankt voor deze opmerkingen, met name door opmerkingen weten we waar onze gasten behoefte aan hebben.

Hopelijk zien we u hier nogmaals terug, wij zullen u graag weer hier begroeten.

Katja Kemmeren & The Island Team
General Manager

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi verblijf gehad! Prachtige kamer met uitzicht op zee en een gedeeld zwembad. Eten was afwisselend en lekker! Kamers werden heel goed schoongemaakt en het personeel was vriendelijk. In de buurt verschillende leuke barretjes en restaurants waar je ook heerlijk kunt gaan uit eten!

Beste Voyage647514,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review van uw recente verblijf in The Island Hotel te plaatsen.
We zijn blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u een uitstekende vakantie hebt gehad.

We hopen u volgend jaar terug te zien keren en nogmaals te genieten van ons hotel!

Met zonnige groeten,
The Island hotel Team

Beoordeeld op 8 september 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel heeft de wauw factor.
Super de lux prachtig mooie zwembaden alles super schoon.
Kamer was top alles erop en eraan en heerlijke bedden.
Eten was heerlijk en iedere avond even smaakvol en veel variatie.
Personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen bij de receptie vonden wij wat minder bij het inchecken. En niet te vergeten een heerlijk strand aan de overkant.
Op dit moment zijn wij nog in het hotel en gingen na het diner vragen om morgen te vragen om te douchen eind vd middag.Enige optie is voor 4 uur langer de ksmer 40 euro te betalen.Er is geen gelegenheid om te douchen en je om te kleden als je later vertrek. DIt vinden wij niet passen bij een 5 sterren hotel.
Je moet toch in de gelegenheid zijn om je fatsoenlijk te douchen en aan te kleden.Dit is het enigste min puntje van dit hotel.