“Heel netjes”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

SasV2020
2 beoordelingen
“Heel netjes”
Beoordeeld op 2 maart 2022 voor een verblijf in februari 2022

Heel net appartement met een ideale ligging. Alles aanwezig en mooi schoon.
Mädi is heel vriendelijk en behulpzaam.
Altijd in voor een praatje

Datum van verblijf: februari 2022
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
anniedN39 ...
1 beoordeling
“Wat een heerlijke vakantie”
Beoordeeld op 20 augustus 2021 voor een verblijf in augustus 2021

Na 11 nachten in the olive gardens weet ik pas echt wat gastvrijheid is! Wat een heerlijke vakantie, we hopen gauw weer te kunnen gaan!

Datum van verblijf: augustus 2021
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren