“Een warm bad, fantastisch!!!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Marmagic0 ...
Heenvliet, Nederland
1 beoordeling
“Een warm bad, fantastisch!!!”
Beoordeeld op 26 september 2020 voor een verblijf in september 2020

Op 13 september 2020 ben ik door de gastvrouw van het vliegveld opgehaald en naar de accommodatie gebracht. De accommodatie is prachtig. Alles ziet er schoon uit en het geheel is vernieuwd. Het appartement is ook erg schoon en voorzien van alle gemakken. Het appartement had zelfs 2 balkons. De gastheer Richard en gastvrouw Madi doen er alles aan om het naar je zin te maken en je voelt je thuis. Zij hebben ook een auto geregeld en kunnen veel vertellen over de bezienswaardigheden op het eiland. Ook zonder auto kan je je prima verplaatsen, er is een bushalte om de hoek. Ik heb het enorm naar mijn zin gehad en kom graag terug in dit warme bad. Madi en Richard ga zo zeker door en bedankt!!!!

Datum van verblijf: september 2020
Seaside29 ...
Tilburg, Nederland
“FANTSTISCH!”
Beoordeeld op 19 augustus 2020 voor een verblijf in juli 2020

We hebben, zeker dankzij de gastheer en gastvrouw, een fantastische vakantie. gehad. Heerlijk relaxen, niets was hun teveel. Mooi zwembad en de appartementen zijn volledig ingericht. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken!!
Een fijne centrale ligging, hebben dus veel van het eiland gezien. Zeer zeker een AANRADER!!!!!
Wij gaan zeer zeker terug.

Datum van verblijf: juli 2020
Justin666 ...
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Mooi, schoon en nieuw complex”
Beoordeeld op 11 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

The olive garden Apartments is een complex waar allen faciliteiten aanwezig zijn! Je kunt zwemmen in het zwembad eten en drinken aan de pool bar, genieten van het mooie uitzicht!! De kamers zijn nieuw en hebben goede bedden, nette keuken en moderne badkamer. Het complex ligt zeer centraal om verschillende stranden of excursies te gaan bekijken. The olive garden Apartments is zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2020
Venture03 ...
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Van aankomst tot vertrek een geweldig verzorgde vakantie”
Beoordeeld op 26 juli 2020 voor een verblijf in juli 2020
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We werden door gastheer Richard van het vliegveld afgehaald en vanaf dat moment hebben we van een heerlijke, ontzorgde vakantie kunnen genieten. Het appartement en alles wat erbij hoort is tot in de puntjes verzorgd, de service,gastvrijheid en vriendelijkheid is top! De gastheer verzorgde voor ons mooie excursies en leverde toeristische tips, de gastvrouw levert culinaire kwaliteit vanaf "de kleine kaart". Ze schenken een lekker wijntje en tappen een lekker biertje. Kortom: we hebben 14 dagen ECHT genoten.

Datum van verblijf: juli 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.