“Super lekker, goede prijzen en erg vriendelijk.”
Beoordeling van Atlantis Restaurant

Atlantis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 57 Restaurants in Kato Gouves
Keukens: Europees, Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
27 augustus 2017 beoordeeld

De eerste avond van onze vakantie gegeten. Was heel erg lekker, je merkt dat de kwaliteit van het eten goed is. Andere restaurantjes geprobeerd in Gouves, maar deze konden niet tippen aan restaurant Atlantis.

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele keren komen eten tijdens ons verblijf en van de eerste keer al verkocht aan het enorm lekker eten en goede service. Happy Harry bedient je en entertaint je door de avond. De prijzen zijn goedkoop voor wat je krijgt dus het is zeker zijn geld waard!

Ze houden rekening met je wensen, je hoeft het maar te vermelden en het komt in orde!

Altijd een leuke en gezellige sfeer. Ook tijdens je laatste avond krijg je een warm afscheid zoals je bij je aankomt een warm onthaal krijgt. Het is meer als de moeite waard en zeker een plek om naar terug te gaan wanneer ik Kreta nog eens opzoek!

Big love!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename avonden beleefd tijdens vakantie daar
Zeer lekker eten en drinken tegen zeer democratische prijzen. De schotels mooi afgewerkt en lekker .de gastheer en de gastvrouw zijn zeer spontaan en vriendelijk wat voor mij even belangrijk is als het eten . Dit is voor mij zeker de 5 sterren beoordeling waard

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellig restaurant, lekkere keuken, aangename uitbaters , vlotte bediening, service komt op de eerste plaats, je voelt je er direct thuis , doe zo verder ! Wij komen zeker terug

2 juli 2016 beoordeeld

Ons favoriete restaurant in Gouves!
Ik had gisteren als lunch een heerlijke Ceasar salade.
En mijn echtgenoot bestelde een Griekse schotel die een enorme selectie van Griekse specialiteiten in hield, die allemaal erg lekker waren.
Wij komen hier ook graag voor ons avondeten, en daarna kan je ook heerlijk naborrelen in de heerlijke relax stoelen die ze hebben staan.
De service is erg vriendelijk en het personeel spreekt perfect Engels.
Voor iedereen die naar Gouves op vakantie gaat een echte aanrader.

Reizigers die Atlantis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Atlantis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!