“Zalig, super vers en goed op smaak”
Beoordeling van Oosthout

Oosthout
Geclassificeerd als nr. 2 van 12 Restaurants in Voorhout
Keukens: Chinees
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij halen vooral af maar werkelijk wat een aanrader! Zeer smaakvol en met liefde bereid. Producten met zorgzaamheid geselecteerd en dat proef je!
1 nadeel, bij een andere Chinees eten is geen optie meer:-) wij zijn verwend in Voorhout

19 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien niet de goedkoopste maar zeker wel de lekkerste. Saté is echt geweldig, en al het andere eigenlijk ook. Inmiddels een groot deel van de kaart gehad, maar nog nooit tegengevallen.

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een grote bestelling een dag van tevoren opgegeven. Op de afgesproken tijd gereed. In alle opzichten uitstekend bereid en van goede en verse kwaliteit.

6 december 2016 beoordeeld

Echt de lekkerste chinees waar ik ooit gegeten heb. Het eten is heerlijk en je proeft echt dat het vers bereid wordt.

31 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt de lekkerste afhaal Chinees van het land, vers eten maar ook een Super Schone keuken. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Aanrader dus

Reizigers die Oosthout bekeken, bekeken ook

Voorhout, Zuid-Holland
Sassenheim, Zuid-Holland

In Oosthout geweest? Deel je ervaringen!