“Mooie ambiance, lunch niets bijzonders ”
Beoordeling van Ons Genoegen

Ons Genoegen
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Voorhout
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons genoegen is een lunchroom met een leuke en gezellige ambiance, tevens een mooie tuin waar je kunt zitten als het lekker weer is. Het eten (lunch) was niets bijzonders, een weekspecial Angus burger met truffel mayonaise was smakeloos tevens vlees te doorbakken. Clubsandwich zalm was voed van smaak, maar het brood was te warm waardoor de gerookte zalm ook warm was. Dus voor mij is Ons genoegen een leuke plek om wat te drinken lunchen gaat hem helaas niet meer worden.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gelunched met 10 personen. Goed gevulde maaltijdsalades zalm en geitenkaas, clubsandwiches met kip en met zalm en hamburgers gegeten. Vriendelijk en gastvrij personeel. Alles zonder lang te wachten gelijk uitgeserveerd.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verzorgde bijeenkomst, gastvrije ontvangst, klantvriendelijke medewerkers en van een uitstekende en gevarieerde lunch kunnen genieten.

2 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als we hier in de buurt zijn gaan we hier lunchen. Het broodplankje met zalige tapenades en aioli is een echte aanrader. Net als de kip club die is verre weg de lekkerste van de omstreken.
Ook de bediening is altijd super!

2 oktober 2017 beoordeeld

de perfecte gelegenheid om gezellig te lunchen. vriendelijk personeel, vlotte bediening.
Alles wat een lunchroom nodig heeft vind je hier.

Reizigers die Ons Genoegen bekeken, bekeken ook

Voorhout, Zuid-Holland

In Ons Genoegen geweest? Deel je ervaringen!