Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier 4 nachten verbleven met een baby van 11 maanden en hadden een schitterend verblijf. Heel kindvriendelijk, aangenome tuinkamer, lekker eten en heel goed gelegen voor het bezoeken van de prachtige Loire kastelen. We komen hier terug!!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 juni 2017

Enkele kilometer buiten Cangey ligt dit eenvoudig hotelletje midden in de velden. Vriendelijke ontvangst. Wij hadden een tuinkers (Gardenia) met terrasje en uitzicht op het groen. Geen grote luxe, maar in orde. Mooi zwembad en jacuzzi. Eenvoudig maar goed restaurant. Ontbijt is een supplement van 15 Euro pp wat de totaalprijs voor een verblijf toch iets te hoog maakt voor deze klasse van hotel.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 10 juni 2015

Bezoek van 17-19 april 2015. Was zeer goed, alles was daar in orde, wellness, aanvragen op voorhand, kamers proper en goed onderhouden, vriendelijk personeel, één minpunt, het ontbijt, 15 euro, is NIET in de prijs inbegrepen, jammer voor een kamer van 160 euro per nacht. Een aanrader is het restaurant van het hotel, zeer lekker en fijne keuken. Kamers zijn ruim en rustig. Voor mij is dat een 7 op 10.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 25 september 2013

Wij verbleven hier 1 nacht in mei 2013 op doortocht naar Cuiza.
Wij hadden een mooie luxueuze kamer met uitstekende wifi en prachtige badkamer. Het was er zeer rustig. 'S avonds uitstekend gegeten in het restaurant. Ook het ontbijt,niet goedkoop, was het beste wat we in Frankrijk gekregen hebben.

Een aanrader

Datum van verblijf: mei 2013
Beoordeeld op 30 augustus 2013 via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten in le fleuray. Onze twee zonen kregen een upgrade van hun kamer. We lagen naast mekaar aan de achterzijde van het hotel, heel rustig. Het zwembad met de jacuzzi en de tennisbaan bood onze kinderen een leuke afsluiter na het bezoeken van de Loire chateaux. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren zeer proper. Het diner was misschien iets overprijst maar zeker aan te bevelen. Neem echter niet de kazen van tourraine. De golf naast het hotel is een plus punt. Een min punt is misschien de geïsoleerde ligging op de buiten, ook zijn er maar weinig ligstoelen aan het zwembad

Datum van verblijf: augustus 2013