“Lekkere schnitzel gegeten & goede bediening”

Familierestaurant De Jonge Graaf
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Cothen
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere schnitzel gegeten met champignonsaus! Ook de frietjes erbij smaakten heerlijk. En de bediening was ook super vriendelijk. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2020

13 mei 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is nog gesloten vanwege de corona maatregelen. Als alternatief bieden ze een enigszins beperkte kaart met alleen hoofdgerechten, om af te halen of te laten bezorgen.
We lieten het bezorgen, keurig op de afgesproken tijd. De verpakking is natuurlijk onaantrekkelijk, maar de gerechten zijn goed klaargemaakt en lekker. De spareribs, zoet en pikant, smaakten voortreffelijk, evenals de saté. Verse salade meegeleverd plus prima patat.

Datum van bezoek: mei 2020
18 februari 2020 beoordeeld

Mijn vrouw had bij de Jonge Graaf voor mijn verjaardag een surpriseparty geregeld. Zelf heb ik daar vooraf natuurlijk niets van meegekregen maar zij was vol lof over de voorbereiding, het meedenken en de flexibiliteit om zo'n party te ondersteunen.
De avond was onvergetelijk mede door de goede bediening, de heerlijke hapjes en hun gastvrijheid. Nogmaals enorm bedankt!

Datum van bezoek: februari 2020
24 oktober 2019 beoordeeld

De capaciteit van de keuken schiet te kort, de wachttijden zijn veel te lang. Een schaaltje stokbrood duurde een half uur, de pannenkoeken een uur! Het excuus was verwarrend: de een zei dat het te druk was, de ander dat onze bon kwijt was(!) Daarvoor kregen we een drankje, netjes. Vervolgens was vooral de pannenkoek zalm erg slecht: droog, koud, slechte meel en er zaten welgeteld 3 stukjes zalm (erg koud) op. De friet bij de sate was slecht: laatste restjes uit de frituur: allemaal kleine, harde doorbakken stukjes. We mochten opnieuw bestellen, maar wat denk je als je al ruim een uur hebt zitten wachten.... We mochten wel het volle pond afrekenen.
De akoestiek is vreselijk: erg lawaaierig. Veel schreeuwende, rondrennende kinderen waardoor je je eigen gezelschap niet verstaat. De bediening is (te) jong en onervaren en weet zich geen houding te geven. Al met al nog geen succes

Datum van bezoek: oktober 2019
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk fam. Restaurant op leuke locatie.
Genoeg parkeer ruimte. Gezellige ontvangst, leuke ongedwongen sfeer.
Leuk ook voor kinderen.
Simpele maar goede kaart. Altijd voor iedereen wat. Goede vriendelijke bediening.
Eten liet even op zich wachten, maar was erg druk.
Moeite van het wachten waard. Prima gegeten, goede prijs.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Familierestaurant De Jonge Graaf bekeken, bekeken ook

In Familierestaurant De Jonge Graaf geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.