18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel dat helaas ver van het centrum van Brighton ligt. Voor de deur is gelukkig een bushalte. Ontbijt was goed en het personeel was zeer klantvriendelijk. Parkeren kan achter het hotel op de eigen parkeerplaats. Kamer was modern en zeer netjes. Tip: ga koffie drinken bij Sugardough, ligt een paar meter verderop aan de overkant. Heerlijke koekjes.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
19 augustus 2016 beoordeeld

Hoewel dit hotel een prima prijs/kwaliteit verhouding heeft voor de plek, overheerst bij mij toch het negatieve gevoel. We hadden voor een weekend twee kamers geboekt, een twin en een dubbel. Ondanks mijn status als Diamond lid van BW Rewards leek het bij het inchecken wel of we de slechtste kamers van het hotel kregen aangeboden - in plaats van een upgrade - aan de achterkant, niet aan de zeezijde. Na klacht kregen we zonder morren een double met zeezicht en balkon aangeboden. Helaas waren er geen twins aan de voorkant, de twin kamer op de eerste verdieping bleek vlak boven de parkeerplaats te zijn, waar het personeel regelmatig ging roken - wat we in de kamer roken. Ook was het 's ochtends om een uur of zes een hels lawaai vanwege het verplaatsen van container met vuil (of iets dergelijks). Tenslotte heeft het hotel geen airco, waardoor de kamers aan de voorkant overdag vreselijk warm werden. Als geste vanwege onze klachten werd het bedrag van de ontbijten van twee dagen van de rekening gehaald. Na onze melding over het roken werd er ook niet meer door het personeel onder ons raam gerookt.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
17 juni 2016 beoordeeld

Als alternatief voor het veel duurdere Brighton biedt dit hotel meer waar voor je geld. Het is gelegen aan de boulevard en je staat binnen 2 minuten op het kiezelstrand. Mooie boulevard naar Brighton.
Free wifi was van prima kwaliteit. Parkeerplaatsen onvoldoende en slechts bereikbaar door een smalle gang. Auto dus gewoon laten staan. Kamer netjes en voldoende ruim.

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
27 april 2016 beoordeeld

hotel redelijk goed, mooi uitzicht op zee, centrum was 30 minuten wandelen. Erg weinig parkeerplaatsen, verders is Brighton centrum erg druk met veel bezienswaardigheden en winkels, veel toeristen en wel een mooie pier.

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
17 mei 2014 beoordeeld

Goede ontvangst en prima kamer. Restaurant kan iets beter. Brighton is vele malen duurder. Parkeren is gratis. Een leuke wandeling langs de boulevard naar Brighton. een goed alternatief. In Hove zijn genoeg restaurant om uitstekend te dineren. Alles op loopafstand. Je ben snel in Dover.

• Verbleef: mei 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western GB