Priceline
Beoordeeld op 19 mei 2019

Omdat we een congres hadden in het aanpalende Puttershoek, neergestreken bij de Hoogt in Maasdam. Tevoren via de site geboekt, dus je zou zeggen: men weet ervan!
Niet dus. Kamer was niet vrij en na even zoeken een andere kamer gekregen. Kamers zijn duidelijk gedateerd en de bedden voelden te zacht. Voor een kamer van $110.- wel wat meer verwacht. Ook qua gastvrijheid een lage score: het was die middag mooi weer dus liep ik door naar het overigens prachtige terras. Maar er was blijkbaar een party gaande dus moest ik van het terras af. "sorry" was het enige wat ons werd aangeboden en maar terug naar de kamer. Voor ons geen aanrader in de polder.

Kamertip: ga eerst even kijken!
Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 15 juli 2015

Bij de Hoogt val je nooit een buil, is altijd goede service, nette kamers en op een hele leuke locatie in de Hoeksewaard, direct gelegen aan de Binnenmaas.
Prijs niveau is gewoon goed, en het restaurant is gewoon altijd top, alle gerechten van de kaart als ook de specials van de dag zijn altijd heerlijk en betaalbaar.
Ook hebben ze een gezellige bar, waar het goed toeven is, en vanaf dit jaar ook een mooie serre als het weer wat minder is.

Kamertip: Kamers op de eerste verdieping zijn wat luxer ingericht
Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 juni 2015

uitstekend en gezellig familiehotel met een geweldige kaart en prima en betaalbare wijnen.
aan de achterkant van het hotel ligt het waaltje ,er kunnen ook bootjes gehuurd worden om een leuk tochtje te maken.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 februari 2015

Een hotel zoals een hotel moet zijn, schoon,landelijk gelegen, geen geraas van verkeer, subliem ontbijt.
Bovendien een bar waar je vakkundig wordt geholpen en al je wensen in vervulling gaan.
Het restaurant is meer dan goed, vriendelijke service, goede keuze verse producten en veel waar naar zijn geld. kortom een bezoek waard

Kamertip: Alle kamers zijn dik in orde.
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 18 september 2014 via mobiele applicatie

Wij hadden het weekend arrangement van drie nachten. Wegens vroeg vertrek kregen wij de laatste dag een ontbijtpakket mee. Vriendelijk personeel. Uitgebreide keuken. Leuk is het veer van Strijensas naar Moerdijk.

Datum van verblijf: september 2014