Priceline
Beoordeeld op 19 juni 2015

uitstekend en gezellig familiehotel met een geweldige kaart en prima en betaalbare wijnen.
aan de achterkant van het hotel ligt het waaltje ,er kunnen ook bootjes gehuurd worden om een leuk tochtje te maken.

Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 februari 2015

Een hotel zoals een hotel moet zijn, schoon,landelijk gelegen, geen geraas van verkeer, subliem ontbijt.
Bovendien een bar waar je vakkundig wordt geholpen en al je wensen in vervulling gaan.
Het restaurant is meer dan goed, vriendelijke service, goede keuze verse producten en veel waar naar zijn geld. kortom een bezoek waard

Kamertip: Alle kamers zijn dik in orde.
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 18 september 2014 via mobiele applicatie

Wij hadden het weekend arrangement van drie nachten. Wegens vroeg vertrek kregen wij de laatste dag een ontbijtpakket mee. Vriendelijk personeel. Uitgebreide keuken. Leuk is het veer van Strijensas naar Moerdijk.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 15 april 2014

Het restaurant is gewoon erg knus en het eten is goed en verzorgd, tradionele keuken, met alle gerechten die je zou willen. Ook altijd naast de kaart seizoens gerechten op het krijtbord.
Hele leuke bar om gewoon gezellig wat te drinken, en de Hoogt zit aan de Binnenmaas.
Hier zullen ze je nooit teleurstellen, bediening is gewoon goed. Voor een zaken diner heb je wel wat weinig privacy omdat het geen groot restaurant is, maar voor een gezellig diner met vrienden of je gezin, gewoon goed.
Ook in de zomer op het terras zit je lekker.

Kamertip: Vraag naar the Honeymoon suite, heerlijk kijk je dan over de Binnenmaas en zit met je kamer op het zuiden.
Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 12 november 2013

Het lijkt wel of iedereen elkaar kent: aan de gezellige bar en in het knusse restaurant. En misschien is dat ook wel zo. Veel vaste klanten en dat betekent dat er een uitstekende ambiance is en dat de keuken wel heel goed moet zijn.
Het klopt, zeker in de keuken. Naast de uitgebreide menukaart is het in de bar even omhoogkijken om bijvoorbeeld ook uit de met krijt geschreven menusuggesties te kiezen. Het personeel is zeer vriendelijk en alert. En wat er uiteindelijk op het bord komt is met zorg en verfijning bereid. Echt gezellig om er gewoon weer eens terug te komen, want vervelen doet dit restaurant niet.

Datum van verblijf: november 2013