“Leuke locatie”

Strandpaviljoen Paal 14
Geclassificeerd als nr. 6 van 82 Restaurants in Katwijk
Keukens: Europees
4 weken geleden beoordeeld

vriendelijke bediening. Via social deal gereserveerd anders is de normale prijs voor het eten veel te duur

Datum van bezoek: september 2019

2 september 2019 beoordeeld

De titel zegt het al, ze moeten het hier niet van het personeel en de kok hebben maar van de prachtige aankleding en ligging aan het strand met loungebankjes en kekke tafeltjes. Prima voor een drankje en het uitzicht, maar that's all.

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds kort heb ik deze strandtent ontdekt en ik vind het een hele leuke plek. Kleurrijk, gezellig...een echte vakantie sfeer.

Hoewel de avond menukaart niet erg uitgebreid is, smaakt het erg goed. Heerlijke geitenkaas salade, hamburgers en Poke bowl. Klein -puntje, de spareribs waren pittig en stond niet als zo omschreven op de menukaart.

Voor een strandtent betaalbaar.
Personeel is meestal vriendelijk, maar niet altijd.

Datum van bezoek: augustus 2019
31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 2 vrienden hier gegeten. De service was redelijk. Het was heel warm die dag en er stond een water tapje klaar. Helaas geen glazen, toen ik hiernaar informeerde kreeg ik een schreeuw terug “nou als ze er niet staan dan zijn ze op hea” waarop ik vroeg of ik ze ergens anders kon halen. Met weer het zelfde antwoord.

Ook de smootie zou ik geen smootie kunnen noemen. Het was meer appelsap met stukjes ananas erin. Ronduit zonde.

Overigens was de paal 14 burger wel erg lekker

Datum van bezoek: juli 2019
29 juli 2019 beoordeeld

Tijdens een bewolkte wandeldag langs het strand van Katwijk even wat gaan drinken bij Paal14. Deze strandtent is super gezellig, je waant je in een hippie omgeving en hier is goed één thema doorgevoerd. Ik zou om het helemaal juist te doen de muziek ook hier een beetje meer op aanpassen. Voor koffie en thee met een stukje appelgebak zit je goed hier, de slagroom was vers. gaan zeker hier vaker naar toe.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Strandpaviljoen Paal 14 bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Paal 14 geweest? Deel je ervaringen!