“Samen met de hond weer even terug”
Beoordeling van Het Strand

Het Strand
Geclassificeerd als nr. 2 van 74 Restaurants in Katwijk
24 juni 2022 beoordeeld

Restaurant met veel ruimte; dus veilig.
Zeer vriendelijke bediening met Willem en leuke collega's.
Ook het gebodene uit de keuken is goed en de laatste fles Cotes du Rhone werd voor ons op tafel getoverd en dat alles na een zeer warme dag!

Datum van bezoek: juni 2022

14 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de zoveelste keer genoten van alles wat ons favoriete strandrestaurant te bieden heeft. Het uitzicht, de bediening, de sfeer, de uitstraling, de wijnen en de heerlijke gerechten: van bitterbal tot kreeft; af! Wij komen zo spoedig mogelijk weer terug vanuit Reusel

Datum van bezoek: april 2022
3 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodjes vers en de broodplank goed
Vis soep weinig smaak en de garnalen en vis aan elkaar geplakt in de soep.
Tomatensoep was beter
wel een fijne bediening

Datum van bezoek: april 2022
1 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was vriendelijk en de service was goed en op tijd.
Leuke ambiance met uitzicht op de zee.
Het eten was lekker.

Datum van bezoek: maart 2022
25 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant op fantastische lokatie.
Fijne bediening!
Wel even reserveren!
Iets duurder dan andere strandtenten maar dat is het meer dan waard,

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Het Strand bekeken, bekeken ook

In Het Strand geweest? Deel je ervaringen!