Beoordeeld op 14 november 2018

Het hotel is heel mooi en verzorgd ingericht! Het nodigt uit ! Het eten is ook heel lekker en mooi geserveerd en zeer vriendelijk personeel! Het is een aanrader ! Heel mooi ingerichte kamers! De kamers zijn zeer mooi onderhouden.

Kamertip: Wij hadden de hele mooie luxe kamer met rond bubbelbad en hemelbed. Geen opmerkingen.
Datum van verblijf: november 2018
Hotel N, Front Office van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring op TripAdvisor.
Het is fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Ik breng uw complimenten over aan de rest van ons personeel.

Beoordeeld op 13 november 2018

Ligging Hotel erg goed, kamers schoon maar erg tochtig en koud. badkamer gedateerd klein alleen douche gordijn erg nat . restaurant super gegeten.ontbijt erg goed en gevarieerd!vriendelijk personeel.

Kamertip: Kamer tochtvrij maken , en badkamer luxer verder alles in orde.
Beoordeeld op 8 november 2018

We hebben 1 nacht geslapen in het hotel, mooie kamers, gastvrije ontvangst en professionele en vriendelijke medewerkers. Prima ontbijt en fijne ruimtes om te eten of te zitten. De ligging is perfect, vlak aan de zee en voldoende parkeergelegenheid.

Beoordeeld op 6 november 2018

Zeer vriendelijk personeel ook bij zeer grote drukte, kamers iets gedateerd.Restaurant prima ondanks de grote drukte blijft het personeel vriendelijk en komt niet gehaast over.kortom zou een volgende keer weer terugkomen

Kamertip: onze kamer was goed, toilet badkamer erg laag.
Reistype: Reisde voor zaken

Beoordeeld op 31 oktober 2018

Prettige ontvangst, goede ligging, hotel is niet erg ruim van opzet maar zeker schoon, je kunt er heel goed eten en het ontbijt is ook goed, parkeer gelegenheid is heel goed geregeld. grenst aan centrum en aan het strand.

Datum van verblijf: oktober 2018