29 mei 2018 beoordeeld

Hotel, kamer, ontbijt en personeel waren allemaal prima. Locatie uitstekend direct aan de boulevard en daarachter het strand en de zee. Kamers waren netjes en het personeel heel behulpzaam. Een aanrader wat mij betreft!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
28 mei 2018 beoordeeld

eenvoudig hotel op uitstekende locatie met vriendelijke bediening. Relatief kleine kamers die wel schoon zijn. Helaas niet mogelijk om restaurant rekening tijdens verblijf op je kamer te laten te laten bijschrijven. Vriendelijke eigenaren / bediening aardig dat je een flesje water mee krijgt bij vertrek.

Kamertip: kleine schone kamers wel gedateerd.
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld

Heel fijn verblijf gehad. Erg vriendelijk personeel, mooie kamer. Het enige dat ik miste op de kamer waren koffie/theefaciliteiten maar dat is muggenziften. Dat is hooguit een beetje jameer. De ligging is super.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
22 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk personeel. De tijd komt er aan dat een facelift nodig is qua interieur. Gangen, trappenhuis en entree beginnen iets te verouderen (dateren). Etenslucht vanuit restaurant in de gangen is niet plezierig.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
17 mei 2018 beoordeeld

De ligging, onze kamer met balkon en zeezicht was super, goed bed en grote badkamer. Wij hadden iets te vieren en het zeer vriendelijk personeel zorgde voor net dat tikkeltje extra.
Super ontbijt en diner! Gaan zeker nog een keertje terug.

Kamertip: 421. Hadden in dec. 420, was ook top. (met balkon en zeezicht)
Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Hotel N, Front Office van Hotel Noordzee, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een bericht over uw recent verblijf te delen.
Fantastisch te lezen dat alles naar wens is geweest en dat u tevreden bent met de service die wij verlenen.
Uw complimenten zullen zeker gedeeld worden en ontvangen u graag nogmaal in ons Hotel Noordzee!

Hotel Noordzee