ZenHotels.com
Etrip
StayForLong
eDreams
Beoordeeld op 15 december 2019

Zeer schone, praktische kamers. Goed bed en een fantastisch ontbijt. Gastvrije ontvangst en gratis parkeren in de nabijgelegen parkeergarage. Aanrader!
Let op... neem niet te grote koffers mee... de trap naar boven is, naar Hollands gebruik, smal en steil..
Het centrum van Katwijk en het strand zijn op loopafstand.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 januari 2019 via mobiele applicatie

Een tweetal keer geweest tot nu toe tijdens een langdurig project in leiden. Gezien het gaat om een zakelijk overnachting kijk er anders tegen aan als wanneer dit voor vakantie of weekend zou zijn. Gewoon normaal niks speciaals bazin altijd vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 november 2018 via mobiele applicatie

Prima hotelletje. Parkeren om de hoek. Vlakbij boulevard. WIFI goed. Vriendelijke ontvangst en dito bediening tijdens ontbijt. Via booking.com spotgoedkope overnachting en de kamers zijn comfortabel en schoon.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 5 november 2018

Geweldig hotel met vriendelijke mensen, dichtbij het strand en de boulevard met gratis gebruik van parkeergarage op nog geen 100 meter. Ontbijt ruim voldoende, kamers niet heel groot maar schoon en praktisch ingericht. Mogelijkheid tot stallen van fietsen op binnenplaats met oplaadpunt voor elektrische fietsen.

Kamertip: Kamers aan achterkant hebben een balkon waar gerookt mag worden.
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 april 2018

Wij waren hier met een bongobon en zijn heel goed ontvangen geweest. Geen onderscheid gemerkt tussen andere gasten en bongo gasten. Aan de receptie heel vriendelijk en behulpzaam. Ook het zaal personeel was vriendelijk en het ontbijtbuffet werd constant aangevuld. Een aanrader als je naar Katwijk gaat. Grote pluspunt is de gratis parkeerkaart voor de parking .

Datum van verblijf: april 2018