“Schandalig duur”
Beoordeling van Willy Zuid

Willy Zuid
Geclassificeerd als nr. 52 van 75 Restaurants in Katwijk
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Jammer dat deze leuke strandtent op kindvriendelijke locatie zulke schandalige prijzen rekent voor een gewone daghap. 16.50 voor een hamburger of ruim 20 euro voor een paar garnalen door een eenvoudige pasta, absurd!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lauwe drankjes, ongeïnteresseerd personeel. Nog niet in staat om een patatje pindasaus te serveren. Pindasaus te vies om naar te kijken.

20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot de meeste strandtenten in NL is hier verrassend goede, betrouwbare en degelijke service en goede koffie.

17 augustus 2017 beoordeeld

Een paar keer bij Willie Zuid gegeten. Opvallend in vergelijking met de strandtent ernaast (katwijk Zuid) is het ontbreken van opdringerige achtergrondmuziek. Die is bij Willie Zuid enkele decibels minder. ook de vriendelijkheid van het personeel valt op. Bij de buren komt het personeel ongeinteresserd over. Op de vraag of er nog plaats voor ons was antwoordde een man dat hij dat niet wist en we het maar aan iemand anders moesten vragen. Dus vervolgens maar naar Willie Zuid gegaan.
De bediening was hier vlot en vriendelijk. Een goed gecoördineerd team. Het eten beviel ons prima t.o.v. de gevraagde prijs (18,50 voor hoofdmaal) Vooral de gamba's waren erg lekker. Wel vonden we het eten wat te zout, maar dat werd goed opgepikt. Alle hoofdgerechten waren gegarneerd met een beetgare mix van groenten. De hoeveelheid daarvan zou o.i. wat groter mogen zijn, maar dat is een euvel in bijna alle restaurants.
We keren hier zeker nog wel eens terug

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom het hele jaar door in Katwijk aangezien het vanuit Leiden 15 minuten rijden is. Vaak liggen we voor Willy zuid op het strand. Deze keer even een frisse neus gehaald en daarna lunch bij Willy. Lunch kaart is beknopt maar het gebodene van goede kwaliteit en ruim voldoende. In mijn geval de orientaalse salade met gerookte kip en cashewnoten. Bediening is jong en waarschijnlijk student maar vriendelijk en super attent. Uitzicht is prachtig en met wat geluk parkeer je voor de deur. Ga zo door Willy

Bedank N.G. S

Reizigers die Willy Zuid bekeken, bekeken ook

Katwijk, Zuid-Holland

In Willy Zuid geweest? Deel je ervaringen!